Smoothies. Băuturi energizante cu fructe și legume

01 August of 2016

Smoothies – Băuturi energizante cu fructe și legume.  Sănătos, aromat, la modă și se pasează rapid și ușor.

Sucurile smoothie sunt o doză de energie la pahar: zeama din fructe și legume este plină de vitamine, minerale și substanțe-balast. Piureurile cremoase, spumoase și proaspete pot înlocui uneori o masă copioasă, dar grea.

Ce se pune în pahar  – Sucurile smoothie se prepară din mai multe fructe și legume sau dintr-un amestec al acestora. Smoothie este o băutură foarte sănătoasă, deoarece fructele și legumele întregi sunt pasate în stare crudă. Băuturile verzi conțin foarte multe substanțe vitale.

Amestecul potrivit – Nu există nicio regulă de bază care să stabilească clar care sunt ingredientele potrivite. Poți începe cu fructe dulci, după care poți experimenta combi­nații noi, cu legume. Ai grijă să nu pui multe legume cu un gust intens, cum este, de exemplu, tulpina de țelină.

Rafinare – Mai multă varietate? Variantele cu fructe pot fi îmbogățite cu lapte de migdale, iaurt, scorțișoară sau vanilie. Combinațiile picante con­țin ghimbir sau ardei iute.

Smoothie de zmeură  – Pentru 1 pahar: 1 măr 
se taie în patru și se scot toți sâmburii. Apoi miezul se taie cubulețe. Se pune într-un mixer cu 100 g zmeură și 10 cireșe (fără sâmburi) și se pasează. Eventual poți adăuga puțină apă.

Smoothie de afine 
și mere – 
Pentru 1 pahar: 120 g de afine se spală și se pasează cu 150 ml suc de mere (proaspăt presat) și 1 lingură de suc de lămâie, apoi amestecul se strecoară prin sită.

Smoothie de broccoli – 
Pentru 1 pahar: 50 g de spanac, 2 lăstari de mentă, 3-4 linguri de muguri de broccoli și puțină apă se pasează în mixer. Se adaugă 50 g de mazăre tânără, 1 măr, 1 kiwi și se pasează bine.

Top 6 ingrediente ideale pentru sucuri delicioase
Grepfrut – Este ușor acrișor și crește conținutul de vitamina C din orice smoothie.
Măr – Se armonizează cu multe fructe și legume, coaja conține substanțe bioactive.
Banană – Sățioasă, dă o consistență cremoasă sucului. Este un bun calmant.
Sfeclă roșie – Se folosesc atât rădăcina, cât și frunzele. Sfecla este foarte sănătoasă.
Andivă – Substanțele amare întăresc imunitatea. Andivele detoxifiază și sunt aromate.
Spanac – Frunzele au un gust blând și sunt bogate în fier și vitaminele A și C.

 

 
Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

17 diete absurde care vă pot ucide

Next:

TOP 6 cele mai utilizate piese de mobilier din casa ta. În ce trebuie să investești de fapt

You may also like

Post a new comment