Cum sa raspunzi cand ti se spun banalitati despre fitness?

03 February of 2016

Simplu, să le tratezi cu dreapta măsură! De exemplu:

Doar pe bandă poți alerga controlat, deci corect, deci numai așa slăbești eficient?
Asta numai dacă afară plouă cu găleata sau viscolește!
Aceasta deoarece nimic nu se compară cu alergarea în aer liber: alergarea este exercițiul aerobic prin excelență și are nevoie de aer liber, nu condiționat! Diversitatea și provocările pe care ți le aduc terenul și vremea te feresc de plictiseală și astfel vei alerga mai mult, mai repede… un fitness mai bun!

100 de abdomene și-ți micșorezi talia?
Discutabil.
Abdomenele sunt numai una dintre categoriile de exerciții care se adresează mușchilor trunchiului. Exersarea excesivă a abdominalilor poate conduce la… umflarea lor! Pentru a subția talia, flotarile și rotațiile trunchiului sunt cel puțin la fel de importante ca abdomenele.

Cu cât asuzi mai mult, cu atât slăbești mai mult?
Asta numai dacă grăsimea s-ar transforma în sudoare…. ceea ce nu se întămplă.
Cantitatea de transpirație nu este determinată numai de intensitatea antrenamentului, ci este influențată în special de factori genetici, de temperatura camerei și de îmbrăcăminte. Dacă imediat după antrenament te repezi spre cântar și vei striga fericită că ai slăbit, mai gândește-te o dată: e doar efectul deshidratării, iar apa o vei pune la loc imediat ce redai corpului un nivel potrivit de hidratare.

Tot ce mănânci după ora 6 se transformă în colăcei?
Numai dacă nu ai nevoie de acele calorii!
Dacă ai un antrenament de seară sau tocmai te-ai întors după un antrenament, ai nevoie de carbohidrați, care vor acoperi nevoile organismului. Dacă nu își ia energia din acei carbohidrați, corpul începe să ardă proteine și slăbesc tocmai mușchii, principalii săi arzători de grăsimi.

Antrenamentul cu greutăți este pentru flăcăi?
O să râzi, dar femeile sunt cele care au cu adevărat nevoie de el!
Aceasta deoarece organismul feminin este cel care riscă să piardă densitatea osoasă și să-și slăbească articulațiile odată cu vârsta și atacurile hormonale ale menopauzei. De aceea o structură musculară solidă este cheia pentru o viață bună și activă până la vârste înaintate.

Citeste si:

 
Articol exclusiv online
Text: Roxana Melnicu, psiholog
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Acea durere de cap numită migrena

Next:

(P) Neurologi și psihologi de notorietate vin la ROMEXPO, în cadrul Festivalului de Spiritualitate

You may also like

Post a new comment