Trucuri destepte pentru par sanatos

02 April of 2017

Ai visat întotdeauna la un păr lung, frumos și strălucitor, așa cum numai prințesele din basme îl au? Ei bine, este simplu: ține cont de aceste sfaturi și schimbă-ți rutina de îngrijire a podoabei capilare!

Tunde-te periodic

Nu vorbim aici de schimbări radicale de look, ci doar de o îndepărtare a vârfurilor despicate, degradate. Vei observa apoi că părul tău va avea un aspect sănătos, 
strălucitor și se va aranja mai ușor.

Perie-l înainte de culcare

Oricât de tentant ar fi să te arunci în pat imediat după ce ai ajuns acasă, nu uita că părul trebuie pieptănat. După o zi în care a fost prins în coadă sau coc, el trebuie 
să respire, iar în timpul periatului 
îndepărtezi și urmele de fixativ. 
În plus, prin periere, masezi pielea capului și stimulezi circulația sângelui.

Folosește produse potrivite tipului de păr

Înainte de a cumpăra un produs sau altul, informează-te. După ce ai stabilit care este tipul tău de păr, caută acele produse cu ingrediente naturale ce îți pot ajuta părul să fie din nou în formă.

Noutăți în ritualul tău de îngrijire

Nu este suficient să folsești balsam sau mască pentru păr doar când ești la coafor. Balsamul, de exemplu, ajută la înlocuirea lipidelor și a proteinelor din interiorul firului de păr și sigilează cuticulele pentru a prevenii ruperea lui. Ce vei obține? Un păr mai sănătos, care crește mai repede.

Nu-l abuza la styling

Oricât de bine ar arăta părul tău imediat după ce l-ai întins cu placa, dacă uiți să aplici un spray cu protecție termică, 
rezultatul pe termen lung va fi dezastruos: fire despicate, al căror aspect lasă de dorit. Nu este tocmai ceea ce ne dorim!

Renunță la bumbac

Fețele de pernă din bumbac nu sunt cele mai bune când vrei ca podoaba capilară să radieze de frumusețe în fiecare zi, pentru că acest material agață firul de păr și, prin frecare repetată, îl rupe. De preferat sunt pernele din mătase sau satin  – 
materiale lucioase, care nu agață.

Fără diete drastice 

Corpul tău are nevoie de vitamine și 
minerale pentru a fi în formă. Orice carență se vede imediat pe părul tău. 
Devine fragil și tern. Vitaminele sunt cele de care ai nevoie, așa că încearcă să mănânci acele alimente care sunt bogate 
în vitaminele B și C.

Citeste si:

 

Comments

comments

Previous:

Cum să faci un machiaj pin-up

Next:

Trucuri pentru par cu volum maxim care chiar functioneaza

You may also like

Post a new comment