Superalimente care încetinesc îmbătrânirea

15 April of 2020

Îmbătrânirea este un proces firesc din viața oricărei ființe și nu are cum să fie oprită. Însă, cu puțin ajutor de la experții în nutriție, ea poate fi amânată temporar. Știința a dovedit, așadar, beneficiile unor alimente, care dacă sunt consumate în mod regulat, pot menține aspectul tânăr al pielii și pot, de asemenea, să impulsioneze funcționarea sistemul imunitar și păstrarea stării de sănătate la cote înalte.

Aceste superalimente antiîmbătrânire au un conținut mare de proteine și sunt bogate, printre altele, în cupru, biotină și vitamina E, substanțe esențiale pentru tinerețe.

MĂR
Un măr de dimensiuni medii conține 17% din necesarul zilnic de fibre de care are nevoie corpul tău. Reduce inflamați și durerea.

AFINE
Reduce riscurile de boală Alzheimer, care este una dintre bolile emergente pe măsură ce neuronii îmbătrânesc. Acest fruct îți protejează practic neuronii.

MORCOV
Câțiva morcovi (cruzi) potriviți ca dimensiune și consumați zilnic pot crește capacitatea de apărare a organismului împotriva inflamațiilor care declanșează artrita.

BRÂNZA CHEDDAR
Menține nivelul pH-ului din cavitatea bucală, ceea ce previne apariția cariilor sau a tartrului.

CIOCOLATA NEAGRĂ
Ciocolata neagră stimulează hormonul fericirii, serotonina, care îți va menține starea de spirit, te vei simți mai fericită și mai plină de viață. Fericirea este un alt factor care te menține tânăr.

OUĂ
Ouăle sunt bogate în proteine și sunt o sursă fantastică de biotină, prin urmare ajută la păstrarea sănătății unghiilor și părului.

CEAI VERDE
Această băutură uimitoare conține cantități mari de polifenoli care pot bloca eficient acumularea de colesterol în artere. Acesta va preveni dezvoltarea bolilor vasculare. Ceaiul verde combate, de asemenea, inflamația și la final îmbunătățește elasticitatea pielii.

LINTE
Este foartă bogată în vitamina B9, care previne îmbătrânirea părului și împiedică grizonarea acestuia.

LAPTE
Corpul tău are întotdeauna nevoie de calciu și vitamina D pentru oase și dinți puternici. Laptele este una dintre cele mai bogate surse de nutrienți.

PORTOCALE
Portocalele sunt bogate în vitamina C și betacaroten care are mari proprietăți antiîmbătrânire.

SOMON
Somonul este considerat ca fiind bogat în omega-3 ceea ce ajută menținerea unui nivel optim de colesterol.

SPANAC
Spanacul este plasat în categoria superalimentelor care conțin cantități mari de folat și omega-3.

CĂPȘUNA
Ei bine, căpșunele conțin polifenoli care sunt niște extraordinare substanțe antiîmbătrânire.

ROȘII
Această legumă-fruct poate îmbunătăți aspectul pielii tale, deoarece are antioxidanți și este bogat și în carotenoizi.

NUCI
Acest aliment uimitor vine, de asemenea, la pachet cu antioxidanți și omega-3 care previn dezvoltarea bolilor de inimă. De asemenea, poate reduce riscurile de atac de cord cu 40%.

IAURT
Ei bine, ceașca de iaurt simplu are tot calciul de care corpul are nevoie pentru o zi. Iaurtul este, de asemenea, menționat ca fiind probioticul care, în ansamblu, echilibrează sănătatea intestinului.

Citeste si: 6 alimente pentru un ten stralucitor si sanatos

Articol exclusiv online, text Ada Oprea/ sursa foto: pexels.com

Comments

comments

Previous:

Acasă, dulce casă

fericit

Next:

7 modalități ca să-ți crești fericirea

You may also like

Post a new comment