Schimbă-ți stilul de viață. Slăbește ușor , în mod practic, inclusiv la serviciu

20 May of 2020

O schimbare în stilul de viață nu este ușoasă, ba chiar din contră. Schimbarea, de orice natură ar fi ea impune ambitie, rigurozitate și efort. Lucrurile devin și mai complicate când această schimbare a stilului de viață se referă la stilul de a mânca. Dacă la asta adaugi și programul celor mai mulți, care stau lipiți de calculator de la la 9.00 la 16.00, lucrurile devin aproape imposibile.

Și totuși se poate realiza o schimbare a stilului de viață, inclusiv a celui de a mânca. Urmează aceste sfaturi și o să vezi că rezultatele apar!

Un mic dejun bogat și mare!

Este cel mai important pas. Micul dejun te echilibrează, îți dă energie și te ajută să slăbești. Practic la masa de dimineață poți mânca, cu mici excepții, tot ce vrei! Masa de dimineață mai are un avantaj: nu produce somnolența pe care o generează masa de prânz. Din contră, te energizează.

Nu mânca la birou

Este foarte posibil ca aceasta sa fie cea mai dificilă schimbare a stilului tău de viață. A lucra în timp ce mănânci este extrem de nesănătos. În plus apetitul pentru alimente dăunătoare este foarte mare. Deci, oricât ar fi de greu, abține-te!

Consumă-ți stresul urcând scări!

Una din cauzele pentru care simțim nevoia să mâncăm, sau mai bine spus să ronțăim la serviciu, este stresul. O cale foarte bună pentru a te densiona este să urci scari. Câte poți, câte simți că este necesar. Mișcarea fizică detensionează. Este greu de aplicat această metodă la început. Dar efectele pozitive se văd repede și te mobilizează.

Bea apă. Multă!

A te menține hidratat este una dintre cele mai sănătoase demersuri pe care le poți face pentru a scăpa de câteva kilograme în plus. Consumul corect de apă accelerează metabolismul și contribuie la mobilizarea depozitelor grăsoase. În plus este o soluție foarte bună care ține foame sub control.

Gustări sănătoase, dar nu foarte gustoase!

Alimentele care sunt bogate în calorii goale, adică fără un aport nutritiv, sunt și foarte gustoase. De asta le preferem, de asta le consumăm și de asta ne îngrășăm. Alternativa este să alegi gustări sănătoase, cu nutrienți, dar nu foarte bune la gust. Semințele fără sare și neprăjite, fructe cu măsură, legume, fără sare (castraveți, morcovi, cotoare de țelină). Când ai poftă de ronțăit, acestea trebuie să fie primele alegeri. Și singurele.

Mergi si schimbă-ți stilul de viață!

Statul pe scaun este stresant. Din cauza faptului că suntem atat de statici avem cele mai multe din problemele de sănătate. O soluție foarte bună, dar pe care trebuie să o respecți mereu este să faci zece minute de miscare la fiecare 50 de minute de stat pe scaun. Cel puțin.

Ideal este 15 minute de mișcare adevărată (urcat scări, genuflexiuni și alergare ușoară), la fiecare 40 de minute.

Se spune că orice drum, indiferent cât ar fi de lung, începe cu un prim pas. Puțină ambiție, și fiecare nou pas va fi mai ușor. exact așa este și cu stilul de viață. Poate fi schimbat, și dacă o schimbare radicală nu se poate, una parțială este bine venită!

Citeste si: Dieta in functie de forma corpului

Articol exclusiv online, text: Otilia Ignat, sursa foto: unsplash

Comments

comments

seminte sanatoase, seminte de dovlea, floarea soarelui, in

Previous:

Semințe sănătoase. Care sunt acestea și cu ce te ajută

Next:

Marea hidratare, pregătirea pentru vară

You may also like

Post a new comment