Trei alimente care scad colesterolul

07 November of 2017

Exista alimente care au capacitatea de a contribui in mod foarte activ in scaderea nivelului de colesterol din sange. Pe lista se numara semintele de dovleac, de susan, de floarea-soarelui, fisticul si migdalele.

Dar acestea nu sunt singurele. Se considera ca cele mai active si cele mai utile alimente care scad colesterolul sunt urmatoarele trei:

 

Taratele de ovaz – Importanta sursa de fibre solubile in apa, ovazul este de multa vreme privit ca un component al alimentatiei ce scade colesterolul. Fibrele solubile din taratele de ovaz ajuta la blocarea absorbtiei colesterolului in organism. In plus, taratele de ovaz previn si depunerile de pe peretii arterelor.

Grepfrut –  Studiile au aratat ca fitochimicalele din grepfrutul roz si rosu lupta cu colesterolul rau, insa trebuie sa stii ca aceasta gustare nu este pentru oricine. Acest fruct poate interactiona cu anumite medicamente, inclusiv statinele, as aca trebuie consumat cu prudenta d ecei care iau medicamente.

Portocalale – efectul lor este similar cu al grepfrutului dar mai bland. In plus portocalele nu interactioneaza cu medicamente. Se considera ca sucul integral (cu tot cu pulpa) de la doua portocale sau trei portocale pe zi pot face minuni si pot contribui substantial la scaderea nivelului de colesterol din sange.

Merele – de departe cele mai bune pentru ca nu au ca efect doar scaderea colesterolul, fiind si o sursa excelenta de fibre, minerale pretioase si antioxidanti. In fapt combinatia dintre toate aceste trei elemente este cea care duce la scaderea colesterolului rau din sange si la curatarea arterelor.

Consum,ate constat impreuna sau alternativ, dar in fiecare zi cel putin doua din aceste alimente au calitatea de a mentine la un nivel corect colesterolul in sange, ceea ce te pune la adapost de afectiuni cardiovasculare grave, cele mai multe invalidante sau cauze de deces.

Citeste si:

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/



Comments

comments

afectiuni dupa 35 de ani

Previous:

5 afecțiuni de care trebuie să ne ferim după 35 ani și cum le putem preveni

Next:

Uleiul de rapita, cel putin la fel de bun ca si uleiul de masline

You may also like

Post a new comment