Scapă de neplăcutele crampe musculare

20 October of 2016

Scapă de neplăcutele crampe musculare – Cum poi scăpa de crampele musculare? Iată cele mai bune sfaturi și cateva soluții care funcționează. În plus afla care sunt principalele cauze care duc la apariția crampelor musculare.

Cel mai probabil, organismul tău are nevoie urgentă de potasiu, magneziu și calciu…

Cele trei minerale ajută la buna funcționare a nervilor și mușchilor. Cantitatea necesară de potasiu se obține prin consumul regulat de legume și fructe, dar o dietă bogată în proteine ar putea să creeze un deficit al acestui element în organism. Neapărat, bea multă apă și fă exerciții fizice în mod regulat.

Există două tipuri obișnuite de dureri musculare.
♦ Primul tip îl constituie durerea și rigiditatea apărute în urma excesului de activitate fizică, constant sau ocazional. Acest tip de disconfort numit „febră musculară“ este o durere cu apariție întârziată ce survine, în general, la 1-2 zile după activitatea depusă și poate dura până la o săptămână.
♦ Al doilea tip de dureri musculare, apărute atunci când un mușchi se contractă brusc și nu se mai poate relaxa, poartă numele de crampe musculare sau „cârcel“.

Crampele afectează mai ales pulpele, gambele sau labele picioarelor și pot surveni în orice moment, chiar și în timpul somnului. Crampele musculare nu apar în urma lezării mușchilor, precum în cazul febrei musculare, ci este vorba de un dezechilibru al mineralelor care controlează contractarea și relaxarea mușchilor (calciu, magneziu, potasiu, sodiu), precum și de o lipsă a lichidelor.

Crampele gambelor pot fi provocate de exerciții fizice prea viguroase, de purtatul unor pantofi cu tocuri înalte, de dormitul cu vârfurile picioarelor întinse sau cu așternuturile înfășurate prea strâns în jurul picioarelor.
Există câteva remedii casnice eficiente în cazul crampelor musculare. Pentru a relaxa mușchiul și a îmbunătăți circulația în țesutul afectat, aplică local o pernă electrică sau o cârpă caldă.

Un duș îndelungat sau o baie caldă ameliorează durerea și relaxează mușchii. Înainte de culcare, bea un pahar cu apă tonică ce conține chinină, un remediu popular pentru tratarea crampelor picioarelor.

Poți lua și vitamina E, specialiștii afirmând că aceste suplimente stimulează circulația sângelui prin artere. Crampele musculare sunt deseori cauzate de deshidratare, astfel diureticele pentru scăderea tensiunii pot provoca hipocalcemie, manifestată prin crampe și slăbiciune musculară. Dacă transpiri mult în timpul exercițiilor, bea băuturi energizante, care înlocuiesc sodiul pierdut.

Citeste si:

  1. 6 sfaturi sexy pentru cupluri
  2. Trei secrete de frumusete simple si cu efect fabulos!
  3. Cum alegi cadoul perfect. Cateva sfaturi simple si bune
  4. Sfaturi de frumusete aflate de la bunica

YARPPArticol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

(P) O noua campanie nationala initiata de Gral Medical pentru sanatatea tiroidei

Next:

(P)Preventia cancerului la san se desfasoara in toata reteaua Gral Medical

You may also like

Post a new comment