Sănătatea vine din lucruri mărunte

12 December of 2017

Atunci când suntem bolnavi apreciem sănătatea și ne dorim tare mult să fim din nou în formă maximă. Chiar și o raceală ne dă bătăi de cap. Când ne doare o masea, ne pare rău că nu am făcut o vizita din timp la stomatolog. Sunt lucruri mărunte pe care le putem face, dar cu rezultate semnificative pe viitor pentru starea noastră de sănatate. De ce să tratezi când poți să previi? Ține cont de câteva lucruri simple pe care le poți adopta.

Fă o vizită la dentist

Este important să nu ignori sănătatea orală, prin urmare să te speli pe dinți de două ori pe zi, să folosești ața dentară și să consulți medicul stomatolog în mod regulat. Cu ajutorul unei vizite la dentist vei depista o carie în faza incipientă. De asemenea, un zâmbet sănătos, dar și frumos poate fi obținut în mod simplu. Albirea dinților este un proces care într-o clinică stomatologică de referință se realizează cu echipamente de ultimă generație. Te vei indrăgosti de rezultatul obținut!

Consumă ceai

Ceaiurile sunt benefice pentru sănătate, iar în sezonul rece o cană fierbinte de ceai reușește să facă minuni cu starea noastră de sănătate. Sortimentele de care te poți bucura sunt variate, astfel încât să te revigorezi și să-ți oferi o stare de bine. Sunt ceaiuri cu proprietăți benefice multiple, este bine să le cunoști și să faci alegerile potrivite ție.

Beneficiile consumului regulat de ceai de ghimbir sunt numeroase, este un adjuvant în combaterea senzației de greață, a digestiei dificile. Este bun pentru ameliorarea problemelor respiratorii, dar și a durerilor menstruale. Contribuie la îmbunătățirea sistemului imunitar și te ajută să te relaxezi (ideal dacă te confrunți cu o stare de stres).

Ceaiul Matcha este bogat în antioxidanți, ceaiul de Ginseng este benefic în afecțiunile digestive s.a.

Ia-ți micul dejun

Micul dejun este pe bună dreptate considerat a fi cea mai importantă masă a zilei, este o sursă importantă de nutrienți (calciu, fier, vitamina B, proteine, fibre). Totodată îți vei ajuta funcția cognitivă, te vei concentra mult mai bine la realizarea task-urilor pe care le ai de făcut.

De asemenea, studiile au arătat că persoanele care își iau micul dejun cântăresc mai puține kilograme, pentru că a mânca consistent și sănătos dimineața reduce foamea pe tot parcursul zilei. Surprinzător, a sări peste micul dejun nu este o idee bună dacă vrei să slăbești, pentru că va exista tentația de a mânca mai mult la prânz și pe întreg parcursul zilei.

Schimbă așternuturile

Dacă ți-ai privi așternuturile la un microsop ai fi neplăcut surprins să vezi câte organisme trăiesc pe acestea. Este important să schimbi așternuturile o dată pe săptămână. Este vorba mai mult decât confort și un pat fresh, este vorba de sănătatea ta. Așternuturile înmagazinează praf bacterii, piele moartă, resturi de mâncare, transpirație.

Ia în considerare și înlocuirea așternuturilor o dată la doi ani. Optează pentru achiziția unor lenjerii de pat din bumbac.

Înlocuiește zahărul

Conținut ridicat de zahăr se găsește în băuturile răcoritoare, prăjituri, ciocolată, diferitele tipuri de desert. Doar o singură cană de Cola poate conține până la 7 lingurițe de zahăr, iar un baton de ciocolată de dimensiuni medii poate conține până la 6 lingurițe de zahăr.

Tot mai mult cafeaua și ceaiul ajung să nu mai fie îndulcite cu zahăr. Ține cont că există îndulcitori naturali (precum Stevia) care nu au arome artificiale, în plus, conțin un număr mult mai scăzut de calorii.

 

Citeste si

 

Sursa foto Pexels.com

 

Comments

comments

Previous:

Cele mai bune sfaturi pentru reducerea inflamatiilor

Next:

Planta-surpriza care lupta cu raceala

You may also like

Post a new comment