Detoxificarea organismului într-o singura zi!

13 July of 2015

© marilyn barbone / Fotolia

© marilyn barbone / Fotolia

Mâncăm nu neapărat mult, dar la ore nepotrivite și ceea ce nu trebuie. Viața pe care o trăim nu ne permite luxul de a mânca sănătos în fiecare zi. De aceea, din când în când, o cură de detoxificare nu ne strică. Cea pe care ți-o recomandăm ține 24 de ore dar are marele avantaj că te repune pe linia de plutire cu sănătatea.

7:30 AM. Sări peste micul dejun. Această pauză îți resetează metabolismul. Ca să începi cura de detoxificare trebuie să treacă cel puțin 12 ore de la ultima masă.

8 AM. Fă puțină mișcare. Dacă ești în concediu, te poți duce în parc pentru o plimbărică, dacă trebuie să ajungi la muncă, mergi pe jos cât poți. Este foarte important să arzi câteva calorii.

9 AM. Bea apă. Cât intră. Pune în pahar și câteva felițe de lămâie sai portocală.

10 AM. Poți lua micul dejun. Dar nu oricum. Mănâncă o banană și lasă deoparte produsele lactate de orice fel. Bananele sunt pline de vitamina B6 care reduc senzația de foame imediat. Tot ele au un aport substanțial de potasiu, un mineral care se pierde rapid dacă urinezi frecvent.

11 AM. Meditează puțin. Încearcă să ieși din starea de stres. Când ești stresată, ai tendința de a mânca mult și prost. Uită de griji și iartă-i pe cei care te supără.

12 PM. Deși sună ciudat, oamenii de știință spun că mirosul unei lumânări cu aromă de mentă te relaxează și poate trata chiar și o durere de cap incipientă. Așadar, aprinde o lumânare parfumată.

1 PM. Masa de prânz. O porție de sparanghel înăbușit este ceea ce ai nevoie acum. Este un preparat sățios și care îți ajută ficatul să elimine substanțele toxice din organism.

2 PM. Bea un ceai de ginseng roșu, se găsește la orice magazin de specialitate.

3 PM. Te cam ia somnul, dar nu te duce la culcare (încă). Este de preferat ca acum, după prânzul bun și ceaiul savuros, să faci o plimbare. Sistemul digestiv îți va mulțumi.

4 PM. Îți poți permite un snack. Mănâncă câteva afine proaspete. Trage aer în piept, ziua e pe sfârșite!

5 PM. Jumătate de oră fă puțină Yoga. Cercetătorii spun că aduce numai beneficii iar somnul de noapte o să fie mult mai liniștit.

6 PM. Ultima dată când te-ai culcat la ora asta aveai 3 ani! Știu, dar după o zi atât de revigornată trebuie să te culci mai devreme. Dacă nu te poți băga în pat de la ora asta, fă o baie relaxantă și pregătește-te totuși de somn.



Comments

comments

Previous:

7 motive ca să te laşi de fumat

Next:

Impecabilă și la 30°C

You may also like

Post a new comment