Cât de reală este valoarea unui somn bun? – De ce este bine să te culci înainte de miezul nopții?

14 November of 2017

Orice femeie știe că pentru a fi frumoasă trebuie să-și respecte somnul de frumusețe. Asta înseamnă să doarmă măcar 8 ore pe noapte și dacă se poate chiar să se culce înainte de miezul nopții, pentru că orice oră de somn înainte de ora 24 face cât două ore de somn după 1-2 noaptea. În concluzie, pentru a arăta mai bine la față trebuie să dormi suficient noaptea și să te culci pe la ora 22 și deci nu prea târziu, după miezul nopții.

Potrivit unui studiu realizat de specialiștii suedezi, lipsa de somn poate face o femeie să arate neatractiv la față sau chiar să pară bolnăvicioasă. Mai mult decât atât, specialiștii spun că persoanele care sunt obosite și au un aspect neatractiv din cauza lipsei de somn relaționează cu dificultate cu oamenii din jur și sunt evitate de aceștia. Aspectul sănătos este dat și de somn, și în general somnul profund are efecte reparatorii asupra aspectului chipului unui om. Calitatea somnului dar și durata acestuia sunt importante, ele iși pun amprenta asupra sănătății unei persoane.

Cât de reală este valoarea unui somn bun? – Soluții pentru a dormi bine:

Pentru a avea un somn odihnitor contează foarte mult să dormi pe un pat confortabil cu o saltea relaxantă, care să nu-ți provoace dureri de spate. Lenjeria de pat trebuie să fie de calitate, să fie realizată din materiale din fibre naturale, să ofere o stare de bine, de relaxare. Cele mai apreciate sunt lenjeriile din bumbac 100% care se pot achiziționa de pe Internet, din magazinele online care comercializează o gamă variată de produse pentru dormitor: colecții de lux de lenjerii de pat, perne, pilote, huse, pături, cuverturi, etc.

Înainte de a merge la somn o baie caldă este o soluție bună și de real folos pentru a dormi bine și a avea un somn liniștitor și sănătos. Nu este bine ca apa din cadă să fie fierbinte, temperatura ei trebuie să fie de 37-38 grade Celsius, astfel corpul se va relaxa și se va destinde, iar efectul calmant se va simți imediat și va facilita somnul. În apa de baie se pot adăuga și câteva picături de uleiuri din plante care au acțiune relaxantă și oferă o stare de bine. Cele mai indicate sunt uleiul esențial de santal, uleiul esențial de lavandă, uleiul esențial de ylang-ylang și uleiul esențial de neroli.

Somnul la ore potrivite, între 22 noaptea și 6 dimineața, va avea un efect bun asupra tenului. După cum se știe pielea feței poate fi agresată în timpul zilei de vânt, frig, soare, în general de poluare dar și de stres. Toți acești factori pot afecta tenul și pot duce la o îmbătrânire prematură a lui.

În timpul nopții, dacă se doarme suficient, tenul se relaxează, este restabilită bariera de protecție a pielii, este stimulată circulația sangvină, este accelerată multiplicarea celulară și aportul hormonal. În acest fel chipul arată mai bine a doua zi dimineața, va avea un aspect odihnit. Un alt lucru care deranjează pe foarte multe femei sunt cearcănele. Acestea dispar treptat dacă se doarme suficient noaptea. De asemenea, datorită somnului apare și o diminuare a pungilor de sub ochi – acele imperfecțiuni ale chipului de care sunt supărate multe femei.

Somnul repară efectele negative ale oboselii și ale stresului care s-au acumulat peste zi. Femeile care vor să aibă chipul luminos trebuie să doarmă 7-8 ore pe noapte. Pentru a nu se trezi cu fața umflată și obosită trebuie să evite nopțile albe, sau să facă ceva pentru a scăpa de insomnie. Specialiștii în domeniul cosmetic recomandă femeilor să folosească creme hidratante de noapte, care pot ajuta la regenerarea țesuturilor și la stimularea circulației sângelui. Un astfel de tratament poate rezolva problemele tenului legate de circulația limfatică, de aspectul pământiu și tern al pielii feței.

Somnul bun, liniștitor și reconfortant ajută la refacerea aspectului tenului, la combaterea efectelor negative ale factorilor de mediu (pielea fiind agresată de căldura excesivă, de vântul puternic, dar și de frigul înțepător din sezonul rece). Pentru a face față oboselii, stresului și problemelor negative din timpul zilei, cu care ne confruntăm des și care ne pot afecta înfățișarea, trebuie să ne respectăm orele de somn.



Comments

comments

Previous:

(P) „Vals” cu Smiley! In premiera la aniversarea a 2 ani de DigiFM!

Next:

(P) DigiFM trimite 100 de ascultători o săptămână, în vacanță, în Turcia!

You may also like

Post a new comment