Pofta 
de mancare, anulata cu aceste noua alimente

27 June of 2019

Pofta 
de mancare este anulata cu aceste noua alimente – Cura de slăbire înseamnă de cele mai multe ori o perioadă de înfometare continuă. Ei bine, agonia trebuie să înceteze, pentru că noi am găsit acele alimente pe care trebuie să le 
mănânci ca să slăbești, dar care nu te înfometează 
și îți țin pofta sub control.

1.  Somonul. Ideal este cel proaspăt, dar și cel congelat își face treaba. Este plin de Omega-3 și de proteine. Alături de puțin spanac sau broccoli, este un fel principal extrem de savuros și taie pofta de mancare.

2. Iaurtul. De preferat cel grecesc, pentru că este bogat în nutrienți, dar și în calciul atât de important pentru oase. Dacă ți se pare prea fad, poți adăuga fructe uscate, nuci sau cereale integrale.

3. Brânza. Te ajută să arzi caloriile mai rapid, iar calciul întărește și menține ma­sa musculară. Brânza este un produs lactat bogat în proteine și în vitamina D.

4. Hummusul. Simplu sau cu legume, acest aliment este foarte sățios. Nu-l amesteca, însă, cu maioneză, pentru că aportul caloric este mare. Renunță, dacă vrei să nu te îngrași, 
și la gustoasa pită.

5. Supa. De carne sau de legume, dar în mod obligatoriu cu puține crutoane taie pofta de mancare. Lichidul ușor călduț îți va umple stomacul și îți vei aminti mai târziu decât de obicei că trebuie să mănânci.

6. Legumele. Doar dintre cele fără amidon, bogate în fibre și cu aport minim de calorii. Spune NU cartofului 
și DA morcovului, verzei, castravetelui, dovlecelului sau țelinei.

7. Cerealele. Integrale și ambalate într-o cutie care să nu aibă pe ea desenat vreun personaj amuzant. Sunt benefice pentru că au multe fibre, vitamine și elemente nutritive care satisfac foamea. Nu exagera cu cantitatea.

8. Fisticul. Toate oleaginoasele sunt bune, dar nu toate în aceeași măsură. Fisticul, pentru că are puține calorii, dar și mai puține grăsimi, se poate mânca într-o cantitate mai mare.

9. Zmeura. Când te doboară pofta de dulce, mănâncă zmeură. Un pahar are doar 60 de calorii și, în schimb, 
e plin de fibre. Bucură-te de ea acum, cât o mai găsești prin piețe.

Citeste si:

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana.
Sursa foto: pexels.com/

Comments

comments

Regimul disociat

Previous:

Regimul disociat, potrivit oricând

alimente colagen

Next:

Alimente ce stimulează producția de colagen

You may also like

Post a new comment