Sfaturi practice care te scapa de colacei si burta

02 June of 2016

Circula pe net tot felul de retete minune care promit ca te scapa de colacei si burta peste noapte. Nu exista asa ceva. Leacuri minune, care sa te scape de colecei si burta nu exista! Exista insa solutii practice, mai mult sau mai putin simple care te scapa de colacei si burta si care chiar functioneaza. rezultatele nu apar peste noapte, nu se intampla minuni, dar tocmai asta este garantia ca lucrurile merg in mod real si finalul este cel pe care il urmaresti.

Ora magica. Ora magica este ora la care metabolismul are nevoie de un impuls pentru a se mentine la cote ridicate, ceea ce inseamna ca la ora magica trebuie neaparat sa mananci. Sunt doua momente magice in cursul zilei: primul la ora 12, al doilea la ora 16.00. Acestea sunt momentele in care ai neaparata nevoie de proteine. Poti manca un baton de branza degresata ori cateva migdale si un mar, o felie de sunca alba, cateva nuci sau un iaurt integral. Gustarile la aceste ore iti accelereaza metabolismul, regleaza nivelul zaharul din organism si, implicit, scad, nivelul de insulina din sange, in conditiile in care insulina este hormonul responsabil de acumularea de grasime in jurul taliei.

Jocul cu mingea. Fa exercitii cu mingea de cel putin trei ori pe saptamana. Stai cu spatele pe podea, cu mainile deasupra capului, cu mingea in mana si picioarele intinse. Incearca apoi sa aduci mingea la nivelul pieptului, miscand in acelasi timp si picioarele, pana cand membrele se intalnesc. Intoarce-te la pozitia initiala, repetand miscarea de cate ori poti. Acesta este un exercitiu care topeste grasimea abdominala.

Fara zahar. Daca este posibil sa renunti complet la zahar, atunci fa-o. In acest fel vei scadea insulina si vei creste nivelul glucagonului, un hormon ce arde grasimea abdominala.

Mesteca incet si bine. Mestecatul este cel mai bun truc pentru a preveni balonarea. Mesteca pana cand mancarea capata o consistenta aproape lichida inainte de a fi inghitita si astfel stomacul tau nu va mai avea atat de munca.

Fa abdomenele dar numai la finalul sedintei de fitness. Lasa mereu ultimele exercitiile pentru abdomen. Efortul anterior facut la sala, creste eficienta excercitiilor si te ajuta sa scapi cu pana la 500 de grame, un kilogram pe saptamana.

Cat mai putina sare. Ideal este sa nu adaugi sare in mancare. Oricum supravegheaza-te si limiteaza la minimum cantitatea de sare pe care o consumi. Sarea este un ingredient care joaca un rol foarte important in procesul de ingrasare.

Boxeaza. Fa-ti un sac de box si foloseste-l cat de des se poate, iar avantajele le vei vedea in circumferinta taliei, in cel mult doua saptamani, te indamna Health Yahoo.

Razi mult si cu pofta. Razi pana te doare burta. Este una din cele mai simple solutii care ard grasimea de pe burta. Trebuie sa gasesti in fiecare zi cele cinci minute de ras cu lacrimi, pentru a avea cu adevarat efect.

Grasimi multe la micul dejun. Nu doar ca nu trebuie sa treci peste micul dejun, dar este esential sa mananci grasimi la masa de dimineata. Sunt bine venite si grasimile vegetale (avocado, migdale), dar si cele animale (unt, peste gras). Grasimile trebuie mancate pana la ora 12.00, iar dupa aceasta ora consumul lor trebuie drastic limitat.

Fara alimente rafinate. Nu manca cereale rafinate, paine alba, orez alb. Nu manca nimic rafinat si nimic care nu trebuie pastrat in frigider.

Citeste si:

  1. Meniul si planul alimentar pentru dieta cu telina
  2. Dieta de doua saptamani
  3. Dieta yin-yang. Un stil sanatos de viata
  4. Dieta cu fasole sau fasolea in dieta

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

 



Comments

comments

Previous:

Ceaiuri pentru slabit

Next:

Descoperă beneficiile consumului de varza kale

You may also like

Post a new comment