Regimul disociat 3-3-3 îţi remodelează silueta

17 May of 2018

Când te pregăteşti pentru lupta cu kilogramele în plus este indicat să recurgi la o dietă echilibrată, care să nu-ţi ruineze sănătatea. Regimul disociat 3-3-3 presupune să mănânci trei zile carne, trei zile fructe şi legume şi trei zile lactate.

Evident că, pentru a scăpa de kilogramele în plus, în zilele în care ai voie să consumi carne trebuie să o alegi fără grăsime, lactatele să fie light, iar la fructe şi legume nu ai liber chiar la toate. „Categoric, nu puteţi mânca tocătură, conserve, afumături, carne grasă, smântână sau fructe foarte bogate în calorii şi zaharuri pentru că aportul caloric este mare şi nu veţi slăbi”, explică dr. Laurenţiu Luca, directorul Clinicii PULS.

Trei zile, fructe şi legume

Ai voie să mănânci, în funcţie de anotimp, mere, pepene verde şi galben, pomelo, portocale, kiwi, mandarine, grepfrut, nectarine, piersici, vişine, căpşuni, mure şi lămâi. Însă ai interzis la banane, struguri, cireşe şi fructe uscate sau confiate. Dintre legume poţi consuma ardei gras, fasole verde, ciuperci, ceapă, roşii, castraveţi, varză, salată, morcovi, broccoli, conopidă, vinete, ridichi şi ţelină. Nu aveţi voie să mâncaţi cartofi, mazăre şi fasole uscată.

Trei zile, lactate

În intervalul în care consumaţi lactate trebuie să le alegeţi pe cele degresate, indiferent dacă optaţi pentru lapte, iaurt sau brânză de vaci. Aveţi liber la telemea, lapte bătut şi kefir, însă nu trebuie să mâncaţi smântână, caşcaval, lactate nedegresate sau iaurturi cu fructe.

Trei zile – carne

Se recomandă carnea de pui sau curcan (la grătar sau fiartă, fără piele), mușchi de vită, pește și fructe de mare. Sunt interzise carnea de porc și orice fel de mezeluri.

Hidratarea – cea mai importantă

În orice fel de regim sunt necesari zilnic doi litri de apă. Este permis și consumul de cafea neagra, însă doar una pe zi. Ceaiul verde neîndulcit, sucurile naturale de fructe și legume sunt, de asemenea, surse bune de hidratare și energie.

Avantaje și dezavantaje

Această dietă este foarte eficace, în special datorită monotoniei alături de care vine la pachet. Să mănânci timp de trei zile aceleași alimente nu este chiar cel mai plăcut lucru. De aceea, organismul solicită mai puțină mâncare, caloriile se reduc și ele și astfel, are loc pierderea în greutate. Dar pe cât de eficientă este, dieta disociată 3 3 3 are și câteva dezavantaje: este greu de urmat, presupune abținerea de la „plăcerile” zilnice și mai ales, dacă se reiau vechile obiceiuri după terminarea dietei, kilogramele pierdute pot reveni…

Efectele dietei disociate 3 3 3

Persoanele care urmează această dietă au posibilitatea de a slăbi patru-cinci, până la nouă kg, în funcție de durata regimului. În plus, dieta reprezintă un ajutor în renunțarea la obiceiurile nesănătoase: dulciurile sunt înlocuite cu fructe sau bucățele de ciocolată neagră, iar pâinea este înlocuită cu produse integrale. După o perioadă, această dietă poate fi repetată, pentru că ajută la detoxifierea organismului.

Citeste si:

 

 

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

 

Comments

comments

Previous:

Dieta de doua saptamani

Next:

Dieta GLYX – dieta indicelui glicemic

You may also like

Post a new comment