Dieta de doua saptamani

17 May of 2018

Dieta de doua saptamani este o dieta clasica in seria dietelor pentru scaderea in greutate. Respectata corect te poate scapa relativ usor de 5-8 kilograme. Dieta de două săptămâni impune un consum ridicat de lichide, apa, mai ales, dar si ceaiuri din plante neîndulcite.

Iata cum arata planul alimentar pentru dieta de doua saptamani

ZIUA 1
Mic dejun: ceai sau cafea fără zahar (poţi adauga un îndulcitor), o cană lapte degresat cu trei linguri fulgi de porumb.
Gustare: o felie de pâine de graham cu o bucată de piept de pui la gratar, cât palma.
Pranz: o pulpa de pui, fără piele, la cuptor şi garnitura de fasole verde fiarta, cu verdeaţa şi o linguriţa de ulei de masline, plus două mandarine.
Cina: 150 grame de dovlecei gratinaţi şi o bucată de brânză telemea de vacă.

ZIUA 2
Mic dejun: ceai sau cafea, un ou fiert tare şi o felie pâine graham
Gustare: o portocală sau doua mandarine
Pranz: 150 grame de peşte slab (şalau, ştiuca, stavrid, cod) fript sau la cuptor şi orez nedecorticat ( 30 g nefiert), salată verde cu suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline
Cina: o cană de lapte degresat, o felie de graham şi bucată de piept de pui la grătar, cât palma.

ZIUA 3
Mic dejun: ceai sau cafea, un iaurt degresat mic, trei linguri de musli din cereale integrale
Gustare: un pahar de suc de grapefruit
Pranz: 150 ggrame biftec de vita la gratar cu salata de roşii, castraveţi (rondele de ceapa), suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline, o felie de graham
Cina: legume la cuptor (amestec ce poate conţine morcov, fasole verde, ceapa, dovlecel, conopida, roşii, ciuperci) cu o lingură de ulei şi verdeaţă.

ZIUA 4
Mic dejun: ceai sau cafea, o felie de graham cu 10 grame de unt şi o bucată mică de piept de pui sau curcan.
Gustare: un iaurt mic degresat
Pranz: o supă cremă de legume (fierte, pasate şi o linguriţa de ulei), pui la gratar fara piele (150 g) cu salata de varză, suc de lămâie şi o linguriţa de ulei
Cina: salată verde cu ton (conserva în suc propriu), suc de lămâie, o felie graham

ZIUA 5
Mic dejun: ceai sau cafea, un bol cu branza de vaci degresata, 2 fructe de kiwi
Gustare: un pahar cu suc de portocale sau grapefruit şi doi biscuiţi simpli (de post)
Pranz: 150 grame peşte slab cu 100 grame cartofi natur cu pătrunjel şi o linguriţa de ulei, iar la final o portocală
Cina: 150 grame paste integrale cu suc de roşii şi o lingură de şvaiţer ras

ZIUA 6
Mic dejun: o cana de lapte degresat, o felie de pâine graham şi trei linguriţe de miere
Gustare: un mar
Pranz: 150 grame pui fara piele, salata de cruditaţi (morcov, ţelina) cu lămâie şi puţin ulei, salata de fructe (mar, grapefruit, o mandarina şi kiwi )
Cina: omleta din două ouă şi câteva ciuperci, pregatite în tigaie fără ulei.

ZIUA 7
Mic dejun: ceai sau cafea, 1 iaurt mic degresat, o portocala sau un mar
Gustare: o felie de graham cu o bucată d epiept d epui la grătar.
Pranz: supă cremă de ciuperci sau ciorba de legume (fără cartof) acrita cu lămâie, o linguriţa de ulei, 150 grame biftec de vita cu salata verde.
Cina: mămăliguţa pripita cu brânza de vaci.

Dieta se reia a doua săptămână cu meniul in sens invers. Ceea ce ai mancat în ultima zi de dietă, din prima sătămână vei manca şi în prima zi în cea de a doua săptămână de dietă.

Recomandari suplimentare pentru dieta de două săptămâni

– respectă cantitaţile indicate şi nu mânca între mese;
– nu consuma alcool;
– bea cel puţin nouă pahare de apă;
– nu consuma mai mult de cinci grame de sare pe zi;
– încearca să faci zilnic câte o plimbare pe jos de cel puţin 15 minute;
– poţi asezona mâncarea cu verdeţuri şi condimente;
– pentru salate prepara o vinegreta slabă din suc de lămâie şi o linguriţa de ulei de masline;
– nu mânca după ora 20.00.

Citeste si:

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Antioxidanții în meniu

Next:

Regimul disociat 3-3-3 îţi remodelează silueta

You may also like

Post a new comment