Detoxifierea de primavara. Plan alimentar

11 February of 2016

Detoxificarea de primavara este mai mult decat necesara, mai ales daca iarana ai buzat de alimente nu tocmai prietenoase cu trupul tau. Dietele care detoxifiaza au devenit din ce in ce mai populare deoarece oamenii au inceput sa isi propuna ca, atata timp cat dat jos si cateva kilograme, sa se detoxifieze mai des.

O dieta de detoxifiere poate fi sanatoasa, daca este bine gandita. Aceasta trebuie sa presupuna un numar de 1.200 – 1.800 de calorii pe zi, in care sa fie incluse si fibre si proteine slabe.

Top alimente ideale pentru detoxifierea de primavara

Pentru a veni in sprijinul celor care isi doresc sa tina o astfel de dieta, care sa le ofere si siguranta ca nu dauneaza organismului, iata o dieta de 1.400 de calorii pe zi, care se tine timp de trei zile si care s epoate repeta in fiecare luna din cele trei de primavara. In timpul acestei diete nu te vei simti infometat si epuizat.

Micul dejun:

– 220 de mililitri de apa in care ai stors putin suc de lamaie;
– un ou facut jumari, amestecat cu ierburi proaspete cum ar fi busuioc sau oregano, si o felie de paine integrala prajita sau o ceasca de ovaz fiert cu doua lingurite de nuci;
– 220 de mililitri de ceai verde decofeinizat sau de ceai de plante;

Gustare:

– un mar taiat felii cu o lingurita de unt de arahide;

Pranz:

– o cana cu spanac proaspat sau usor calit, peste care adaugi suc de lamaie sau de portocala, sau o cana cu sparanghel, peste care ai pus o lingurita de ulei de masline, usturoi si suc de lamaie;
– 110 grame de somon, pui sau muschi de porc, gatit la cuptor sau la gratar, asezonat cu condimente;
– o jumatate de cana cu boabe de fasole fierte;
– 220 de mililitri de apa sau ceai verde decofeinizat;
– 4 nuci pecan;

Gustare:

– o jumatate de cartof dulce sau o portocala ori grepfrut;
– 110 mililitri de iaurt cu un continut scazut de grasime;

Cina:

– salata de spanac cu legume, la care adaugi o lingurita de ulei de masline extra virgin amestecat cu suc de lamaie sau otet;
– o cana cu sparanghel gatit la aburi;
– 110 grame de carne de pui fara grasime, la gratar sau cuptor, cu condimente;
– o jumatate de cana cu orez brun fiert;
– 220 de mililitri de apa sau ceai verde decofeinizat;

Gustare:

– o cana cu afine;
– 110 mililitri de iaurt degresat.

Meniul poate fi respectat trei zile la rand. In functie de sezon poti inlocui fructele cu altele. In loc de ceai verde pot sa folosesti ceai de patrunjel, ceai de macese sau ceai de soc.

Citeste si:

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Cele mai bune alimente

Next:

Un aliment complex, hreanul

You may also like

Post a new comment