Cum slabesti usor trei kilograme intr-o saptamana

16 February of 2016

Cum poți să slabești ușor trei kilograme într-o săptămână? Dieta de mai jos cu plan alimentar este cea mai bună soluție. Dieta se poate ține o săptămână da, una ba, în săptămâna de pauză având grija ca alimentele conumate să fie dincategoria celor neprocesate, reducând la minimum aportul de zahar și grasimi nesănătoase.

Dieta iti permite sa mananci aproape orice, dar in cantitati limitate. Se bazeaza pe un numar redus de calorii, dar cu un bun aport de glucide (din cereale, legume si paine), caracterizat printr-un nivel crescut de satietate.

MIC DEJUN:

cafea,
trei felii de paine,
10 g de unt,
un pahar cu suc de portocale sau cu lapte,
un croasant si un mar

PRANZ:

o salata,
150 g de oua/carne/ peste, cu 2 cartofi fierti, alternativ cu 100 g de orez fiert/legume/branza alba si fructe sau iaurt

CINA:

salata de peste (cu lamaie, branza),
o piersica/100 g de carne,
morcovi/fasole verde/doi struguri/un iaurt

Avantaje:

Este un regim alimentar sanatos si poate fi usor transformat intr-un obicei. Mentine greutatea optima pentru o lunga perioada.

Dezavantaj:

Crede-ma pe cuvant, nu exista alta dieta mai rapida! E posibil sa te obisnuiesti mai greu cu mancatul la ore fixe si cu respectarea gramajului, insa nimic nu se obtine fara efort, nu?

Nu uita sa combini variantele propuse pentru mesele principale (de exemplu, la pranz: luni – oua, marti – carne, miercuri – peste) timp de 7 zile. Poti face o pauza de una-doua saptamani si sa reiei dieta pentru alte 7 zile.

Pierdere in greutate: 3-6 kg in 7 zile. Structura dietei: 1.200 de calorii, iar in saptamana de pauza nu mai mult de 1800 de calorii. Necesar zilnic de apa: 2 litri.

Citeste si:

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Mituri de nutritie

Next:

10 alimente pentru muschi

You may also like

Post a new comment