Cum poti consuma semintele de in

24 May of 2017

Semintele de in sunt printre cele mai sanatoase seminte. Daca vrei sa le consumi insa este putin mai complicat sa le folosesti. Iata cele mai bune idei ca sa poti consuma seminte de in.

 

Aceste seminte sunt o sursa de omega-3, grasimi care joaca un rol important in mentinerea sanatatii inimii si in prevenirea diabetului precum si a multor boli inflamatorii. Semintele sunt ieftine si se gasesc usor asa ca ar fi pacat sa nu le incluzi in dieta ta.

1. Salate. Usor rumenite in tigale, fara grasimi sunt excelente in toate salate si combinatiile de legume pentru salate. Le poti pune in mancarurile de legume, la final sau poti sa le adaugi in topping-uri.

2. Pune seminte de in crude in compozita aluaturilor. Pune semintele si prepara in mod normal aluatul respectiv. Acesta va primi un plus important de fibre si va fi mai sanatos si mai usor de digerat.

3. Macina semintele si adauga pudra in sosuri, in smoothie sau in orice alte preparate unde este binevenit un plus de nutrienti.

4. Foloseste uleiul de in. Nu este foarte bun la gust dar combinat cu alte uleiuri este perfect in salate sau preparate crude. Nu este recomandat sa tratezi termic uleiul de in.

5. Inlocuitor pentru oua. Faina de seminte de in poate fi foosita in diferite preparate ca un excelent inlocuitor pentru oua.
In jur de 2 linguri de faina de in curda se amesteca bine cu 2 linguri de apa. Pasta rezultata functioneaza exact ca oul in preparate si aluaturi.

Mai poti pune seminte de in in iaurt, in amestecurile pentru burger, in crustele pizza, in inghetata si sosuri de casa.

Bonus!

Consumul a 1-3 linguri de faină de seminte de in pe zi, timp de trei saptamani, face minuni! Va curata complet mucusul, depozitele fecale, paraziti si va regenera microflora intestinala. Aceasta metoda de curatare a colonului produce normalizarea metabolismului, reglarea greutatii si stimuleaza arderea grasimilor.

In plus are efecte pozitive asupra metabolismului lipidic. Faina de in va absorbi in intestin si produce eliminarea de toxine, impreuna cu reducerea colesterolului din sange.

Faina de seminte de in se consuma combinata cu banalul iaurt, cu lapte batut sau kefir.  

 

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

 

 

Comments

comments

Previous:

Dieta cu mere, una dintre cele mai bune diete din lume

Next:

Dieta de vara. Sfaturi, trucuri si cateva recomandari

You may also like

Post a new comment