Cele mai bune alimente

24 January of 2019

Am facut o lista cu cele mai bune alimente. Sunt cele mai bune surse de fier, calciu si vitamine. Ai lipsă de fier sau deficit de vitamina D? Nu mai constituie o problemă! Ne putem umple rezervele de nutrienți cu aceste alimente delicioase

Apă

Avem nevoie zilnic de minimum 1,5 litri de lichide pentru a funcționa bine. Excelentă este apa minerală. Corpul absoarbe foarte bine substanțele minerale din ea (magneziu, calciu și potasiu). Dimineața, un pahar de apă caldă stimulează digestia.

Ghimbir

Oprește durerea. Iuțeala și aroma sa ne încălzesc și ameliorează durerea, deoarece corpul
secretă endorfine ca reacție la
sub­stanța iute, gingerol. În plus, ghimbirul crud stimulează digestia și ameliorează senzația de greață.

Mei

Semințele galbene sunt foarte bogate în minerale antistres (magneziu și dioxid de siliciu), care ajută la refacerea țesuturilor și la întărirea firului de păr și a unghiilor. Fluorul face bine dinților și oaselor.

Sfeclă roșie

Te simți obosită și fără chef? Consumul regulat de sfeclă roșie îți dă energie, stimulează formarea sângelui, umple rezervele de fier și acid folic și alimentează organismul cu potasiu, magneziu, vitamina C și substanțe – balast.

Boabe de soia

Soia conține foarte mult fier (benefic pentru sânge) și zinc (care întărește imunitatea), fiind o sursă de proteine pentru vegetarieni. Fitoproteinele secundare asemănătoare estrogenului fac pielea mai sănătoasă și țesuturile conjunctive ferme.

Căpșuni

Chiar și numai 200 de grame de căpșuni acoperă necesarul zilnic de vitamina C, care neutralizează radicalii liberi. Fierul stimulează absorbția oxigenului în sânge și formarea celulelor de apărare. În plus, căpșunile conțin mult acid folic.

Somon

Peștele de mare protejează sistemul circulator și cardiac. Somonul este foarte bogat în aminoacizi, acizi grași nesaturați și vitamina D. Iodul echilibrează tiroida și este bun pentru metabolism și sănătatea sânilor.

Carne de vită

O dată sau de două ori pe săptămână femeile pot consuma o bucată slabă de carne de vită. Fiecare înghițitură constituie un aport foarte important de proteine. Nu uita: carnea conține mult fier. Un avantaj clar, căci corpul absoarbe mai bine fierul din carne decât din produsele de origine vegetală.

Citeste si:

 

 

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Cum poti consuma semintele de in

Next:

12 beneficii uluitoare ale consumului de nucă de cocos

You may also like

Post a new comment