Alimente ideale pentru dieta si stimularea metabolismului bazal

03 January of 2017

Am facut o lista cu alimente ideale pentru dieta si stimularea metabolismului bazal. Toate acestea au efect activ in procesul de metabolizare al grasimilor. Toate sunt alimente sanatoase si accesibile pe care le poti include in dieta ta pentru beneficiile speciale pe care le aduc organismului tau!

Chefir. Aceast lapte fermentat natural este una dintre cele mai bune surse de prebiotice, iar bacteriile continute de acesta sustin digestia si descompunerea grasimilor. Dintre toate tipurile de lapte, chefirul este cel mai bogat in bacterii sanatoase. Alternativa pentru chefir este varza acra si legume murate care functioneaza in acelasi mod.

Nucile. Organismul are nevoie pentru a mentine metabolismul la un nivel ridicat de o anume doza zilnica de omega 3, iar nucile sunt o sursa excelenta de omega 3. Acest aminoacid esential are capacitatea de a activa metabolismul lipidelor si de a stimula arderea lor in procesele metabolice.

In plus, acesta normalizeaza nivelul glicemiei si prin aceasta previne depozitarea lipidelor neconsumate. Nucile sunt esentiale in dieta persoanelor care au diabet sau disfunctii ale pancreasului si ale nivelului de insulina din sange. Patru-cinci nuci pe zi sunt suficiente pentru a acoperi necesarul de omega 3.

Sardine. Sunt excelente fie ca sunt proaspete, fie ca sunt conservate. In acest ultim caz cele mai bune sunt sardinele in suc propriu. Sardinele sunt o buna sursa de acizi grasi omega 3, vitamina B si proteine de inalta calitate. In general acestea sunt ideale in dieta, dar sunt si o buna solutie pentru arderea grasimilor din depozitele adipoase prin efectul lor anti-inflamator.

Nap. Aceasta este una din legumele uitate, dar care aduce beneficii majore pentru sanatate. Se gaseste uneori prin piete sau conservat in apa. Este foarte bun consumat crud, dar poate fi preparat ca oricare alta leguma. Seamana cu ridichea, dar are un gust mult mai placut.

Beneficiul este ca napul face parte din putinele alimente cu efect alcalin, contine multe fibre, incetineste eliberarea de glucoza si previne varfurile de descarcare de insulina care pot duce la dezechilibrul grav al metabolismului. Aceste legume banale contin si foarte mult fier si sunt o excelenta sursa de magneziu.

Uleiul de masline. Aceasta este cea mai buna investitie pe care o poti face pentru sanatatea ta. Consumat constant uleiul de masline este o sursa de omega 3 si alti acizi grasi care ajuta la mentinerea sanatatii intestinale, cerebrale si, nu in ultimul rand, a vaselor de sange. In plus uleiul de masline regleaza apetitul si aduce un aport foarte echilibrat de vitamine uleioase.

Ceaiul verde. O ceasca de ceai verde pe zi este un mare beneficiu pe care il faci si sanatatii, si siluetei tale. Ceaiul verde sustine tiroida in productia de tiroxina hormonul care regleaza tot metabolismul. Spre deosebire de medicamente ceaiul verde mobilizeaza natural tiroida fara sa actioneze “in forta”, asa cum fac preparatele de sinteza.

Acestea sunt cele cateva alimente ideale pentru a stimula metabolismul si a sustine procesul natural de ardere al grasimilor.

Citeste si:

Sursa foto: pixabay.com

 

Comments

comments

Previous:

9 fructe și legume care îți detoxifică organismul

Next:

Cromul, un mineral esential pentru sanatate

You may also like

Post a new comment