Noua alimente esentiale pentru abdomen plat

20 July of 2016

Exista alimente care te pot ajuta sa ai un abdomen plat. Sunt cele mai bune alegeri pentru ca, pe langa faptul ca sunt veritabili ucigasi ai grasimii abdominale sustin si procesele de digestie, dar previn si acumularea de gaze intestinale.

1. Piureuri de fructe. Fructe transformate sub forma de piure sunt o solutie excelenta pentru hidratare, dar sunt si unul din solutiile care te ajuta sa ai una adomen plat. Fierbe pentru cateva minute fructele, dar niciodata mai mult de cinci minute. Este ideala sa le pui direct in apa clocotita si apoi sa astepti alte cinci minute. Scoate-le lasa-le sa se racoreasca si paseaza-le cu un blender. Adauga putin suc de lamaie si gheata pisata si vei avea cele mai bune si mai sanatoase bauturi.

2. Pesto. O combinatie de nuci, ulei de masline si busuioc verde este garnitura ideala pentru paste, verdeturi si salate. In plus te ajuta sa ai un abdomen plat.

3. Legume proaspete, la cuptor sau pe gratar. Poti manca orice cantitate de legume coapte. Evita cartofii si morcovii, pentru ca au mai mult amidon si mai mult zahar. In rest toate celelelate pot fi coapte sau puse la gratar. Cele mai bune alegeri: telina, ceapa, dovleceii, dovleacul, rosiile, ardeii, varza, vienetele si conopida.

4. Migdalele. Migdalele sunt o optiune sanatoasa pentru a le adauga la micul dejun. Cu toate acestea, este bine sa nu mananci mai multe migdale decat atatea cate incap in doua mani facute caus.

5. Ciocolata neagra. Aceasta satisface nevoiea de dulce dar te si ajuta pentru a avea un abdomen plat. Doua patratele pe zi este cantitatea perfecta. Dar poti manca si mai mult, daca esti o persoana activa.

6. Pizza de legume. Alega pizza vegetariana, cu blat subtire. Legume combinate cu branza, masline, putin ulei si frunze de busuioc este o alegere inteleapta pentru a avea un abdomn plat.

7. Fructe de mare proaspete. Alimente proaspete din mare sunt un beneficiu urias pentru sanatate si te poat ajuta sa ai un abdomen plat pentru ca acizi grasi omega 3, pot diminua depozitele adipose abdominale.

8. Iaurt in stil grecesc. Este un aliment delicos perfect pentru orice moment din zi. Cu putina miere si nuca macinata poate deveni un desert bun, iar combinat cu piureuri de fructe si apoi racit bine este racoritor si hranitor, dar fara angoase calorice.

9. Branza slaba de vaci. Consumata ca atare cu cereale si sosuri vegetale, cu fructe de padure proaspete sau cu putina miere este un deliciu si un suport pentru un abdomen plat.

Citeste si:

  1. Meniul si planul alimentar pentru dieta cu telina
  2. Dieta de doua saptamani
  3. Dieta yin-yang. Un stil sanatos de viata
  4. Dieta cu fasole sau fasolea in dieta

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Fructele sanatatii: caise, cirese, pepene

Next:

Oamenii care mănâncă mai puțin trăiesc mai mult

You may also like

Post a new comment