10 beneficii uluitoare ale conopidei

13 July of 2016

Conopida nu numai ca are un gust bun, dar este si plina de substante nutritive si vitamine. Conopida este o sursa excelenta de fibre, ajuta la cresterea imunitatii organismului. Afla, mai jos 10 beneficii uluitoare ale conopidei, tot atatea motive sa o consumi des.

1. Ajuta la artrita – Conopida este bogata in vitamina K si acizi grasi omega 3, care ajuta la reducerea durerii cauzate de starea de artrita.
2. Efect antiinflamator – Conopida are proprietăți antiinflamatorii, care reduc inflamatia in general si la nivelul organelor si articulatiilor, in special.
3. Prevenirea ulcerul gastric – Conopida este bogata in compusul cunoscut sub numele de Glucoraphanin care impiedica dezvoltarea bacteriilor care provoaca ulcer.
4. Pastreaza sanatatea intestinelor – Bogata in fibre ajuta la sanatatea intestinelor si previne constipatia cronica.
5. Previn procesul de imbatranire – Conopida este bogata in antioxidanti si ajuta la incetinirea procesului natural de imbatranire. Antioxidantii din conopida distrug radicalii liberi.
6. Previne cancerul – Un studiu recent a demonstrat ca conopida are un nivel ridicat de compusi care ajuta la prevenirea diferitelor tipuri de cancer in organism. Consumul de conopida previne, de asemenea, riscul de cancer mamar.
7. Ajuta in timpul sarcinii – Este bogata in folat, cunoscut sub numele de vitamina B9. Aceasta vitamina sustine sarcina si este vitala pentru dezvoltarea fatului.
8. Este buna pentru sanatatea inimii – Acesta leguma este o sursa de alicina, care reduce riscul de accidente vasculare cerebrale. In plus are un compus care ajuta la reducerea nivelului ridicat de colesterol.
9. Este ideala in dieta. Conopida are putine calorii ceea ce o face ideala pentru o pierdere in greutate sanatoasa.
10. Scade tensiunea arteriala. Leguma ajuta la cresterea nivelului normal de fluxul sanguin catre toate organele si ajuta la mentinerea tensiunii arteriale normale.
11. Creste imunitatea – Substantele nutritive esentiale si vitaminele, ajută la construirea sistemului imunitar. In plus este bogata in vitamina B, magneziu, potasiu si niacina, care sunt necesare unui sistem imunitar puternic.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Cele mai bune cereale

Next:

Sapte reguli pentru abdomen plat in 30 de zile

You may also like

Post a new comment