Mituri despre dietă și care este adevărul din spatele lor

08 September of 2020

Încerci să slăbești? Cauți o dietă care să funcționeze cu adevărat? Este posibil să găsești și câteva mituri despre dietă.

Speri să găsești o rutină cu care să poți rămâne de fapt pe termen lung? Nu ești singura. Având atâtea surse care pretind că oferă sfaturi utile de slăbire, poate fi greu să separi adevărul de ficțiune.

Mit: A mânca noaptea te împiedică să slăbești.

Realitate: Ideea este că organismul tău nu va avea timp să ardă caloriile pe care le consumi chiar înainte de culcare. Dar la ce oră mănânci nu contează la fel de mult ca ceea ce mănânci. Corpul tău arde calorii 24/7, astfel încât să mănânci înainte de culcare nu afectează neapărat pierderea în greutate. În general, gustările nocturne tind să includă mâncăruri nesănătoase procesate sau fast-food care satisfac pofta imediat. Persoanele care gustă ceva înainte de culcare tind, de asemenea, să acorde mai puțină atenție controlului porțiilor, deoarece mănâncă în timp ce se uită la televizor, de exemplu. În aceste cazuri, consumul înainte de culcare poate împiedica pierderea în greutate.

Mit: Poți pierde în greutate eficient fără a face mișcare dacă mânânci bine.

Realitate: Dacă vrei să slăbești și să te menții, trebuie să ai o rutină echilibrată de alimentație sănătoasă și exerciții fizice. Iată unul dintre faptele-cheie despre pierderea în greutate: singura modalitate de a pierde în greutate este să arzi mai multe calorii decât consumi. Aceasta implică, în general, exerciții fizice regulate pe parcursul săptămânii, nu doar consumul de mai multe legume.

Mit: Dietele populare promovate sunt cel mai bun mod de a slăbi.

Realitate: Dietele „moft“ nu numai că pot face corpului mai mult rău decât bine, dar nu există nici o soluție unică pentru pierderea în greutate. Apoi, pierderea în greutate prea repede nu este sănătoasă și probabil nu va dura, multe diete la modă te ajută să elimini excesul de greutate al apei, dar nu să arzi grăsimi și să îți tonicfici musculatura, combinațiile restrictive de alimente care îți limitează alegerile la masă nu oferă întotdeauna nutriția echilibrată de care organismul are nevoie pentru a fi sănătos.

Mit: Săritul peste mese te ajută să slăbești.

Realitate: Omiterea meselor este de fapt dăunătoare pentru sănătatea ta, deoarece poate duce la deficiențe de nutrienți. De asemenea, poate duce la înmulțirea gustărilor compuse din alimente grase și dulci, ceea ce poate determina creșterea în greutate.

Mit: Pot slăbi dacă beau mai multă apă.

Realitate: apa nu te ajută să slăbești. Dar să bei multă apă este esențial pentru un corp sănătos. De asemenea, te poate ajuta să scapi o vreme de senzația de foame.

Citeste si: Pastile energetice antistres

Text: Ada Oprea/ Sursa foto: unsplash.com

Comments

comments

castron cu fructe de padure, castron rosu cu afine si zmeura

Previous:

Fructe de pădure. Fructele cu puteri miraculoase

otet d emere in pahare, mere, scortisoara

Next:

Oțetul de mere: 7 efecte secundare posibile

You may also like

Post a new comment