Program pentru fermitate. Efort minim, efect maxim!

25 July of 2016

Abdomen
Pentru un abdomen plat, un stil de viață disciplinat este esențial. Asta înseamnă o dietă echilibrată combinată cu exerciții fizice regulate. În primul rând trebuie să elimini din meniul tău zilnic produsele care te balonează, iar aici sunt incluse produsele de panificație din făină albă, băuturile carbogazoase, prăjelile și produsele cu un conținut crescut de zahăr. Exercițiile pentru abdomen sunt extrem de variate, poți urma un program de pe YouTube. Adaugă la acestea și un masaj energic, prin ciupituri. Postura corpului este foarte importantă: spatele drept, umerii relaxați și pieptul înainte!
EXTRA-Truc Începe ziua cu un pahar de apa călduță pe stomacul gol. Ai nevoie de minimum 2 litri de lichide pe zi. Poți alterna apa cu limonadă neîndulcită, vitamina C din lămâie este un excelent antioxidant.

Picioare
Pielea cu aspect de coajă de portocală se întâlnește cel mai des la nivelul pulpelor și posteriorului. Sportul și masajul sunt de bază în combaterea celulitei. Prin urmare, dacă vrei picioare frumoase, trebuie să lucrezi mușchii și să păstrezi elasticitatea pielii. Printre cele mai la îndemână exerciții pentru picioare sunt mersul pe jos sau pe bicicletă, alergările prin parc și săritul corzii! 10 minute de sărit coarda sunt la fel de eficiente ca 45 de minute de mers cu 
bicicleta! Pentru a avea o piele frumoasă, masează picioa-rele cu o mănușă abrazivă când ești la duș: activează circulația și pregătește pielea pentru hidratarea de după.
EXTRA-Truc Bronzul maschează pielea cu aspect de coajă de portocală și alte imperfecțiuni precum vasele sparte. În plus, niște picioare bronzate vor părea și ceva mai subțiri ca în realitate.

Decolteu
Pentru că este o zonă sensibilă, care se ridează foarte ușor, decolteul are nevoie de îngrijire mai ales pe perioada verii, când este mai expus. În primul rând ai nevoie de un sutien în care să te simți bine și care să aibă și un ușor efect de push-up. Nu îți lua sutiene mai mici sau mai mari, pentru că arată inestetic. Autobronzantul conferă pielii un aspect mai sănătos și mai atrăgător. Nu uita să aplici un peeling ușor înainte pentru ca pielea să fie curată și nete-dă. Dușurile alternative sunt energizante și tonifiază pielea. Începe cu jeturi mai calde și termină dușurile cu jeturi reci!
EXTRA-Truc Începe ziua cu 5 flotări, începătoarele le pot face sprijinindu-se pe genunchi. Mușchii de la nivelul bustului sunt lucrați cel mai bine prin acest gen de exerciții!

Fese
Mușchii fesieri sunt primii care își pierd tonusul, iar viața sedentară este principalul inamic. Simple exerciții precum contracția feselor în timpul mersului sau urcatul scărilor te pot ajuta să tonifici această zonă fără prea mult efort. De exemplu, când te speli pe dinți dimineața și seara, poți face un exercițiu foarte simplu, dar eficient. Întinde un picior pe marginea căzii și flexează genunchiul, apoi întinde iar și tot așa. Repetă mișcarea de 10 ori pe ambele picioare. Vei simți cum se contractă mușchii fesieri.
EXTRA-Truc Când ai de ales între a urca pe trepte sau cu liftul, alege întotdeauna treptele! Pentru că acest exercițiu banal acționează asupra mușchilor feselor și a întregii zone a șoldurilor. Pentru o mai bună motivație, cumpără-ți un pedometru pentru a-ți calcula în fiecare zi câți pași ai făcut și câte calorii ai ars!

Sala de fitness in sufragerie
Sfaturi practice care te scapa de colacei si burta

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto:pixabay.com

Comments

comments

Previous:

Fii activa fara sa faci sport

Next:

Terapia Bowen, o alternativa neinvaziva

You may also like

Post a new comment