3 pasi ca să fii în forma primavara asta

02 April of 2015

Odata cu venirea primaverii, problema kilogramelor in plus, acumulate in perioada sezonului rece, reprezinta un subiect de interes pentru orice femeie. Astfel, adoptarea unei diete echilibrate devine obligatorie pentru femeile care isi doresc sa reintre în forma.

O dieta reusita

“Organismul resimte primsvara anumite carențe nutritionale. In cazul dietelor, este posibil ca aceste deficiente chiar sa se accentueaze, putand crea un dezechilibru. Este nevoie asadar in aceasta perioada de o atentie sporita in ceea ce priveste stilul de viata si optiunile alimentare. Disciplina si seriozitatea nu trebuie sa lipseasca nici în acest caz, iar prin respectarea a trei pasi simpli se pot constitui premisele pentru a reintra în forma dorita”, spune Corina Zugravu, Presedintele Centrului de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie.

Hidratare corecta

O regula de baza pentru o buna functionare a organismului consta intr-o hidratare corespunzatoare. De aceea, este necesar un consum de minimum 2 l de lichide pe zi. In afara de apa, pot fi consumate ceaiuri neindulcite, sucuri de fructe proaspete, dar si bere fara alcool. Pentru un tonus bun, e important sa nu renunti la ceea ce iti face placere. Cu doar 17 kcal/100 ml, cu mult mai putin decat sucul de portocale sau de mere, berea fara alcool poate fi o varianta ideala de hidratare, mai ales ca poate furniza oganismului si fibrele si antioxidanții pe care ii contine.

Fa sport!

Exercitiile fizice frecvente, indiferent de gradul de dificultate a acestora, sunt indispensabile pentru a beneficia de cele mai bune rezultate in timpul dietelor. În acest fel, corpul se tonifica, rezistenta la stres creste si, in acelasi timp, imunitatea. Mai mult, endorfinele produse de organismul tau în urma efortului fizic vor contribui eficient la starea ta de bine.

Ia vitamine!

Aportul de vitamine necesar organismului provenit din alimentație este la fel de important. Astfel, vitamina C poate fi asimilata prin consumul de legume verzi, precum: urzici, stevie, usturoi verde, ceapa verde, loboda, leurda, marar etc. Acestea sunt si hipocalorice, rehidratante si mineralizante. De asemenea, datorita continutului scazut de calorii, berea consumata moderat poate fi binevenita chiar si in cazul dietelor, putand fi o reala sursa de vitamine. Pe langa sodiu si proteine, berea contine si vitamine din complexul B: niacina (B3), riboflavina (B2), piridoxina (B6) si acidul folic (B9), arata cercetatorii. Mai mult, cu un continut de peste 90% apă si cu doar 43 kcal/ 100 ml in varianta cu alcool, berea poate chiar sa regleze nivelul colesterolului.

Un consum moderat de bere inseamna o cantitate de 660 ml/zi pentru barbati si 330 ml/zi pentru femei, cu o concentratie alcoolica de maxim 5%.



Comments

comments

Previous:

Nuanțe inspirate de natură!

Next:

7 alimente pe care ar trebuie sa le mananci zilnic

You may also like

Post a new comment