Automasajul pentru scalp, o strategie eficientă antistres

29 July of 2020

Masajul scalpului eliberează tensiunea de la nivelul frunții, gâtului și capului, iar asta înseamnă că stresul se diminuează considerabil. Din fericire, nu ai nevoie de altcineva să-ți maseze scalpul pentru tine. Poți învăța să îți oferi masaje reconfortante acasă, fără a fi nevoie de altcineva.

Tehnici de baza
1. Găsește un loc relaxant pentru a sta. Alege un scaun confortabil cu un spate tare care să îți susțină greutatea. Pune-ți telefonul pe modul silențios și minimizează zgomotele de fundal. Dacă vrei, poți reduce chiar din lumină. Dacă ai la îndemână o muzică relaxantă, e chiar indicat să o asculți în surdină. După masaj ar trebui să simți nevoia de somn și să fii relaxată. Masajul poate fi repetat de trei ori pe săptămână, de preferat seara înainte de culcare.
2. Trece-ți mâinile prin păr începând din față, până în spate. Folosește vârfurile degetelor, iar mișcarea să aibă o traiectorie dreaptă. Aplică presiune descendentă, acordând o atenție atentă tuturor micilor denivelări ale scalpului. Folosește o presiune sănătoasă astfel încât să nu simți durere sau disconfort.
3. Folosește mișcări circulare din față înspre spate. Folosește vârfurile degetelor pentru a crea cercuri mici pe măsură ce îți faci drum pe scalp. Menține același nivel de presiune blând și constant.
4. Inversează direcția. Deplasează-te de la partea din spate a capului în față. Repetă mișcările drepte și circulare. Ar trebui să începi din partea de jos a firului de păr.
5. Repetă mișcările în părțile laterale. Începe din partea stângă, față.
6. Așază-ți mâinile pe scalp și mișca-ți brațele. Cu degetele execută mișcări în formă de C. Ar trebui să simți scalpul mișcându-se un pic înainte și înapoi când folosești brațele.
7. Dacă părul e sufiecient de lung, prinde-l într-o coadă la spate. Flexează-ți degetele pe părul adunat, apoi trage-l foarte ușor. Dacă ai părul mai scurt, poți lua o mică șuviță de păr în mâini, răsucește-o ușor și trage-o blând. Repetă acest masaj pe diferite zone de pe scalp.
8. La sfarșitul masajului, freacă-ți ușor urechile. Ridică-ți mâinile, astfel încât să fie chiar în spatele acestora. Folosește degetele mari și vârfurile degetelor pentru a face cercuri blânde în jurul urechii. Acordă o atenție deosebită lobilor. Acesta este un mod relaxant de a încheia masajul scalpului.

Citeste si: 10 alimente antistres

Sursa foto:unsplash.com/ text: Ada Oprea

Comments

comments

femeie coplesita, femeie trista

Previous:

E normal să te simți copleșită! Cum depașești această stare

sfaturi cariera

Next:

Top 5 cele mai bune sfaturi de carieră pentru tineri

You may also like

Post a new comment