Frumoasa in interior si in exterior

29 May of 2019

Dacă trucurile de frumusețe ne ajută să arătăm mereu tinere, nu la fel stau lucrurile și când vine vorba de sănătatea noastră. Partea interioară este destul de greu de menținut frumosă și sănătoasă, dar există cinci alimente ce te vor ajuta să păstrezi un echilibru între cele două, astfel încât să fii frumosă și la interior, și la exterior.

1. Fasolea verde previne creșterea în greutate și favorizează chiar pierderea kilogramelor. Este plină de multe vitamine și minerale. Poate fi mancată frecvent simplă sau garnitură. Este foarte sățioasă și gustoasă.

Pont! Fierbe 250 de grame de fasole verde congelată în apa cu sare, circa 10 minute în vas cu capac. Scurge apa, iar peste fasolea fierbinte pune un dressing făcut din: o lingură de ulei de măsline, două linguri de suc de lămâie, sare, piper, după gust, un vârf de cuțit de pudra de cili. Adauga un catel de usturoi pisat bine și desfăcut cu o lingură de ulei de măsline. Poți adăuga, dacă vrei o lungură de fulgi de migdale. Ai o masă completă, sănătoasă cu maximul 300 de calorii.

2. Somonul este un pește minune pentru sănătate. Conține omega 3 ce protejează pielea împotriva UV. Cercetătorii americani spun că omega 3 este ca un scut protector pentru celulele pielii și pentru piele în sine.

Pont! Fierbe 250 g tagliatelle, taie o rodie ca pe portocală. Scufund-o într-un vas cu apă şi îndepărtează bobiţele. Separat, taie ceapa mărunt şi înăbuş-o în uleiul de măsline. Pune 150 g somon afumat rupt în fâşii. Amestecă şi toarnă 50 ml vin alb demidulce. După ce s-a evaporat vinul, adaugă smântâna de gătit. Potriveşte gustul de sare şi lasă pe foc 2-3 minute. La final, adaugă bobiţele de rodie şi pastele fierte separat şi scurse. Sunt două porții generoase, perfecte pentru cină, fiecare cu nu mai mult de 300 de calorii!

3. Coacăzelele combinate cu căpșuni, zmeură și afine, consumate în fiecare zi timp de 8 săptămâni pot aduce un mare plus organismului tău. Beneficiul adus constă în scăderea tensiunii arteriale și scăderea colesterolului

4. Pepenele verde conține multă apă și te ajută să te menții în formă. Ce este interesant este faptul că dacă bei apă nu va avea același efect ca atunci când mănânci pepene. Hidratarea organismului este mult mai puternică în acest ultim caz. Pepenele verde conține vitamina C și antioxidanți naturali ce te vor proteja împotriva unor boli de inimă.

5. Roșiile îți mențin pielea frumoasă și fermă. Conțin vitamina C iar pielea ta va radia de sănătate și va avea acea strălucire care va atrage toate privirile.

Pont! Supă de roșii cu trei ingrediente. Toacă mare o ceapă galbenă, sau două-trei mai mici și călește-le cu puțin ulei și un praf de sare într-o oală încăpatoare. Roșiile proaspete se tăie în două și se pun pe hârtie de copt la cuptor, la foc potrivit, pentru 30-40 de minute. Când a trecut timpul pune roșiile și sucul eventual lăsat peste ceapă călită, adaugă smântâna și două-trei căni de apă. Acoperă și lasă să fiarbă circa 20 de minute la foc mic. Cu un blender vertical transformă totul în cremă. Mai pune apă dacă este prea groasa, potrivește de sare și piper, și un strop de zahăr și gata! Ai patru porții de supă cremă de roșii, aboslut delicioasă. Fiecare are undeva la 200 de calorii!

Citeste si:

 

sursa foto: pixabay/articol exclusiv online, text: Otilia Ignat

Comments

comments

Previous:

Secretele unui ten luminos

Next:

Lasă pielea să respire!

You may also like

Post a new comment