Ultimul trimestru de sarcină – 5 sfaturi care îl vor face mai ușor

08 August of 2019

Este greu să te simți confortabil în timpul celui de-al treilea trimestru de sarcină: te doare spatele, sânii îți sunt umflați, picioarele sunt gata să-ți explodeze, copilul îți lovește coastele și ai oferi orice pentru un somn decent. Deși pare că organismul tău lucrează împotriva ta chiar în acest moment, există câteva trucuri care te pot ajuta să faci față numeroaselor disconforturi ale sarcinii.

În cele ce urmează, vrem să împărtășim toate aceste sfaturi și trucuri cu toate mămicile care se apropie de finalul sarcinii.

  1. Pernele îți vor fi cele mai bune prietene

Fie că încerci să te culci sau doar să te relaxezi în pat sau pe scaun, pernele de gravide cu diferite modele sunt răspunsul. Există perne de toate formele și dimensiunile care pot fi utilizate pentru a oferi asistență suplimentară oriunde ai nevoie. În timp ce stai jos, s-ar putea să vrei să plasezi o pernă în spate pentru mai mult suport sau să adaugi un pic mai mult confort scaunului. Dacă încerci să te odihnești, utilizează o pernă pentru gravide sau o pernă pentru alăptare, care are forma literei C și înfășoara-ți corpul în jurul său pentru un sprijin suplimentar.    

  1. Masajul – aliatul principal împotriva durerilor

Până la atingerea celui de-al treilea trimestru, totul pare să fie umflat și dureros. Poți ameliora o parte din inflamație și durere prin aplicarea unor tehnici și metode diferite de masare asupra zonelor afectate. Apelează la soț, prieteni, o rudă de încredere sau la un profesionist care te poate ajuta. La fel de simplu, există o gamă variată de dispozitive destinate masajului pe care le poți achiziționa și folosi mai apoi chiar și de una singură pentru a calma durerea.

  1. Îmbracă-te confortabil

Deși poate că ești o mimica cunoscută pentru stilul vestimentar șic pe care îl abordezi în fiecare zi, acum că ești aproape de sfârșitul sarcinii, ar trebui să te concentrezi mai degrabă asupra confortului pe care garderoba ți-o oferă. Ultimul lucru de care ai nevoie atunci când te îndrepți spre ultimele săptămâni de sarcină este să porți haine care te fac să te simți incomod. Pentru a ameliora o parte din acea durere de spate, de exemplu, alege o pereche de sandale cu talpă joasă sau niște șlapi pentru femei, astfel încât să nu pui toată presiunea pe tocuri.

  1. Mănâncă porții mici

Indigestia și arsurile stomacale par să afecteze multe femei în ultimul trimestru de sarcină. Pot provoca gaze, balonare și disconfort, ceea ce va face dificil de executat orice mișcare. Cel mai bun mod de a rezolva problema este să mănânci porții mai mici pe tot parcursul zilei. Acest lucru permite corpului tău să descompună mai ușor mâncarea.

  1. Bucură-te de beneficiile unei băi calde

Ai insomnii și nu poți face față durerilor? Atunci începe sau termină-ți ziua cu o baie caldă și relaxantă. Poți adăuga puțină sare de baie și ulei de lavandă pentru un confort sporit. Căldura ajută la ameliorarea presiunii și a durerilor, în timp ce mișcarea lentă a apei ajută la relaxarea minții și a corpului pentru o odihnă bună pe timpul nopții.

Ultimul trimestru de sarcină este adesea cel mai sever atât pentru minte, cât și pentru corp. Ești nerăbdătoare cu privire la sosirea bebelușului, însă schimbările prin care trece corpul sunt suficiente pentru a te demoraliza. De la dureri de sarcină până la probleme digestive, sfaturile menționate mai sus te vor ajuta cu siguranță să reduci din frustrările acumulate și să te menții într-o stare cât mai calmă până la venirea pe lume a micuțului tău.

 

 

Sursă: Digital workforce

Sursă foto: pexels

Comments

comments

Previous:

Cum îți dai seama că ești abuzat emoțional în relația ta

You may also like

Post a new comment