Astenia de toamnă și variante naturale de energizare

01 October of 2020

Astenia de toamnă nu-i o fatalitate. Cea mai bună soluție că să te poți bucură de toamnă este să fii în formă și să nu te lași copleșită de melancoliile autumnale. Este momentul în care putem beneficia de un plus de tonus cu energizantele naturale. Când vorbesc despre energizante naturale mă gândesc la toată bogăția de fructe și legume pe care le aduce toamna. Sunt cea mai bună cale pentru a te menține în formă și a te încarcă cu energie.

Sunt puțini cei care conștientizează că tonusul psihic se reflectă direct în aspectul fizic, expresia fetei fiind direct influențată de starea ta interioară. Dacă vrei să ai un chip strălucitor, o atitudine pozitivă ai nevoie de tonus cu energizante naturale. Iată câteva dintre cele mai bune moduri prin care te poți energiza.

Cură de fructe și legume. Profită din plin de fructele și legumele toamnei. O dietă bogată în legume și fructe (de la struguri la prune, de la pepeni la nuci și piersici, de la conopidă la varză, dar fără să uiți de ceapă și usturori și nici de spanac, salată verde, sfeclă, dovleac sau broccoli, dar nici de ardei, castraveți și roșii), să te facă să te simți în foma maximă. Un pahar de suc de legume, proaspăt stors este de o sută de ori mai tonic decât o băutură energizantă plină de chimicale.

Cât mai multă mișcare in aer liber. Rezervă, în fiecare zi, cel puțin o oră pentru a merge pe jos. Profită încă de soare! O simplă plimbare este echivalentă cu o schimbare a bateriilor. Mersul pe jos îți pune sângele în mișcare, țesuturile se oxigenează, tenul capătă strălucire și culoare, iar tonusul psihic crește. În plus, soarele îți aduce o doză benefică de vitamina D, vitamina care funcționează că un adevărat energizant natural și are funcție importantă în imunitate.

Nu uită că vitamina D este necesară dacă vrei o piele tânăra și sănătoasă. Nu în ultimul rând mișcarea în aer liber crește ritmul cardiac și stimulează activitatea cerebrală. În plus, mișcarea este cel mai bun mod de a crește încrederea în sine și funcționează la fel de bine că un antidepresiv.

Acumularea de vitamina D este cu atât mai necesară cu cât această este perioada în care ne pregătim pentru sezonul rece.

Dormi! Somnul este cel mai sănătos energizant natural. Cu o singură condiție. Să te culci și să te scoli devreme. Dormi în camere întunecate, bine aerisite și la temperatura constantă. Somnul reglează și pune în ordine activitatea cerebrală, este un adjuvant prețios într-o cură de slăbire și un tonic general. În plus, după un somn sănătos și odihnitor tenul o să arată proaspăt și strălucitor.

Citeste si: Cum te feresc de boli fructele şi legumele de toamnă

Hidratează-te! Apa este vitală pentru un organism activ. Întreține arderile, stimulează metabolismul și pune limfa în mișcare, ceea ce este un plus esemțial pentru imunitate. Este important să fii bine hidratată în fiecare zi, dar în perioadele în care trecem de la sezonul cald, la cel rece, cu atât mai mult.

Micul dejun este esențial. Masa de dimineață este importantă în fiecare zi, dar, din nou, în perioadele de tranziție de la cald la rece, și invers, mâncarea de dimineață este un boost dat metabolismului și o sursă de energie și pentru fizic și pentru psihic. Buna dispoziție vine mereu la pachet cu un mic dejun sănător (cereale, iaurt, fructe și o sursă bună de proteine, plus, apă).

Cele de mai sus sunt unele dintre cele mai bune reguli care îți aduc un plus de tonus cu energizante naturale, altele decât cafeaua, ceaiul negru sau băuturile energizante pline de chimicale.

Citeste si: Cum adaptezi trendurile verii pentru sezonul de toamnă

Text: Otilia Ignat/Sursa foto: unsplash.com

Comments

comments

ficat toxine, alimente verzi, alimente benefice ficatului

Previous:

Cum îți cureți ficatul de toxine? Câteva sfaturi

rinoplastia

Next:

Rinoplastia: un moft sau o necesitate?

You may also like

Post a new comment