Viata sexuala excelenta

08 December of 2011

Practicați gimnastica intimă pentru o viață sexuală excelentă și nu numai. Cum se face? E simplu…

Perineul (plan­șeul pelvin) este acea zonă as­cunsă între coap­se, pe ca­re se sprijină, ca într-un hamac, organele abdominale și pelviene. Muș­chii planșeului pelvin se in­serează pe părțile interioare ale oaselor bazinului și formează un model în formă de 8 în jurul uretrei, vaginului și anusului. Este singura for­mațiune musculară ori­zon­tală a corpului pe care o putem contracta și relaxa în mod con­știent. Mușchii au rol de susținere și protejare a organelor interne, ajută în evacuare, retenție, la naștere și în timpul actului sexual.
Exerciții pentru un perineu sănătos

Programul personalizat complex durează aproximativ 10-15 min. și antrenează și abdomenul inferior, și mușchii fesieri. Îl poți asocia cu programul obișnuit de exerciții sau îl poți face independent, dimi­neața înainte de începerea ac­tivității sau atunci când simți nevoia ori ai câteva minute libere. În cadrul cursurilor de pregătire pentru naștere moa­șa te poate învăța cum să iden­tifici acești mușchi și cum să lucrezi cu ei astfel încât să  ai o naștere mai ușoară și să eviți eventualele probleme de după.

1. Evită statul prelungit pe scaun – greutatea părții superioare a trunchiului și poziția aplecată apasă asupra perineului și favorizează apa­riția problemelor legate de o circulație deficitară în micul bazin.
2. Evită hainele strâmte, curelele și încălțămintea foarte înaltă. Pe lîngă efectul mecanic de presare, favori­zează și adoptarea unor po­ziții corporale contractate; efectul cumulat este de incomodare a mișcărilor și de îngreunare a circulației.
3. Nu ridica sau căra greutăți mari. Este mai ușor să împingi anumite lucruri decât să le transporți, dar nu exagera nici cu asta.
4. Evită kilogramele în plus. Acestea, pe lângă celelalte neplăceri pe care le cauzează, apasă suplimentar asupra perineului.
5. Tușește și strănută sănătos. Nu te ține de nas, nu te apleca și nu strânge picioarele atunci când tușești sau stră­nuți. Ideal ar fi să încordezi pe­ri­neul în aceste momente, însă da­că nu reușești, strănută liber.
6. Mănâncă sănătos și bea suficiente lichide zilnic, pentru a avea un tranzit intesti­nal normal.

 

Comments

comments

Previous:

Cât de departe ai merge?

Next:

Horoscopul seducției culinare

You may also like

Post a new comment