Învață să alungi stresul!

29 January of 2018

Iată câteva idei care te ajută să te deconectezi și să te relaxezi perfect seara, când ajungi acasă și tot atâtea soluții prin care poți alunga stresul complet, după o zi lunga și grea la muncă și cu treburi.

Ascultă muzică
Este ușor să te relaxezi când asculți muzică. Important: alege cântece liniștite, melodice și pur instrumentale. Evită zgomotele de fond (gen radio), căci te obosesc și te stresează. Te relaxezi cu adevărat doar când asculți cu atenție muzica sau… chiar și numai cum toarce o pisică.

Leacuri homeopatice
Biluțele mici homeopatice au o putere mare: există leacuri din plante pentru epuizare, iritabilitate, teamă de eșec. Doza trebuie stabilită cu un specialist. Vei simți efectele după o zi sau două.

Ceai relaxant
Te simți foarte prost, te apasă stomacul și ai o presiune în cap? Atunci leacul cel mai bun este ceaiul de plante: câteva frunze de pojarniță și mentă și coaja proaspătă de lămâie și portocală dau naștere unui ceai înmiresmat. Dacă te doare capul, bea un ceai de levănțică și cimbru. Se lasă în apa fierbinte 10 minute.

Aer proaspăt
Plimbă-te afară de câte ori poți. Oxigenul și soarele stimulează eliberarea hormonilor fericirii. Chiar și plimbările scurte sunt eficiente. Cine stă mult afară peste zi doarme mai bine noaptea. Corpul și spiritul se regenerează bine și în felul acesta ești mai protejată împotriva răcelilor.

Respiră relaxare
Respirația învățată la cursurile de yoga calmează profund. Se inspiră prin nara dreaptă, iar stânga se închide cu degetul inelar. Se expiră lent tot prin nara dreaptă. Apoi nara dreaptă se închide cu degetul mare și se expiră prin nara stângă. Se alternează mereu (în total se respiră astfel de 10 ori).

Bucură-te de lumină
Lasă lumina să intre în suflet, căci ea înveselește. Lumina împiedică producerea excesivă de melatonină, care ne face melancolici și retrași. Așa că atunci când bate soarele, nu pune imediat ochelarii cu lentile întunecate, iar seara aprinde câteva lumânări. O idee de meditație: concentrează-te pe lumina liniștitoare a unei lumânări până când te relaxezi complet.

Mai multă mișcare
Pentru o doză rapidă de energie încearcă următorul exercițiu: stai cu picioarele ușor depărtate și cu genunchii relaxați. Apoi mișcă rapid toracele spre dreapta și lasă brațele să se miște după corp. Execută mișcarea și spre stânga. Imaginează-ți că plutești și te vei simți imediat mult mai relaxata.

Citeste și:

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Vacanță în 
locuri exotice si rscurile la care ne expunem

lectii despre bani

Next:

4 lecții fundamentale despre bani, pe care oricine trebuie să le știe

You may also like

Post a new comment