Regimul disociat 3-3-3 îţi remodelează silueta

17 May of 2018

Când te pregăteşti pentru lupta cu kilogramele în plus este indicat să recurgi la un regim echilibrat, care să nu-ţi ruineze sănătatea. Dieta disociată 3-3-3 presupune să mănânci trei zile carne, trei zile fructe şi legume şi trei zile lactate.

Evident că, pentru a scăpa de kilogramele în plus, carnea pe care o alegi trebuie să fie fără grăsime, lactatele să fie light, iar la fructe şi legume nu ai liber chiar la toate. „Categoric, nu puteţi mânca tocătură, conserve, afumături, carne grasă, smântână sau fructe foarte bogate în calorii şi zaharuri pentru că aportul caloric este mare şi nu veţi slăbi”, explică dr. Laurenţiu Luca, directorul Clinicii PULS.

Trei zile fructe şi legume

Ai voie să mănânci, în funcţie de anotimp, mere, pepene verde şi galben, pomelo, portocale, kiwi, mandarine, grepfrut, nectarine, piersici, vişine, căpşuni, mure şi lămâi. Sunt însă interzise bananele, strugurii, cireşele şi fructele uscate sau confiate. Dintre legume, poţi consuma ardei gras, fasole verde, ciuperci, ceapă, roşii, castraveţi, varză, salată, morcovi, broccoli, conopidă, vinete, ridichi şi ţelină. Nu ai voie să mânânci cartofi, mazăre şi fasole uscată.

Trei zile lactate

În intervalul în care consumi lactate trebuie să le alegi pe cele degresate, indiferent dacă optezi pentru lapte, iaurt sau brânză de vaci. Ai liber la telemea, lapte bătut şi kefir, însă nu trebuie să mănânci smântână, caşcaval, lactate nedegresate sau iaurturi cu fructe.

Trei zile carne

Se recomandă carnea de pui sau curcan (la grătar sau fiartă, fără piele), mușchi de vită, pește și fructe de mare. Sunt interzise carnea de porc și orice fel de mezeluri.

Hidratarea – cea mai importantă

În orice fel de regim sunt necesari zilnic doi litri de apă. Este permis și consumul de cafea neagră, însă doar una pe zi. Ceaiul verde neîndulcit, sucurile naturale de fructe și legume sunt, de asemenea, surse bune de hidratare și energie.

Avantaje și dezavantaje

Această dietă este foarte eficace, în special datorită echilibrului alimentar pe care îl impune. Să mănânci timp de trei zile aceleași alimente nu este chiar cel mai plăcut lucru. De aceea, organismul solicită mai puțină mâncare, caloriile se reduc și ele și astfel, are loc pierderea în greutate.

Dar pe cât de eficientă este și ușor de urmat este dieta disociată 3-3-3, ea presupune totuși abținerea de la unele „plăceri” zilnice. În plus, dacă se reiau vechile obiceiuri după terminarea dietei, kilogramele pierdute pot reveni.

Efectele dietei disociate 3-3-3

Persoanele care urmează această dietă au posibilitatea de a slăbi 4-5, până la 9 kilograme, în funcție de durata regimului. În plus, dieta reprezintă un ajutor în renunțarea la obiceiurile nesănătoase: dulciurile sunt înlocuite cu fructe sau bucățele de ciocolată neagră, iar pâinea, pastele și alte făinoase trebuie alese din categoria produselor integrale. După o perioadă, această dietă poate fi repetată, pentru că ajută la detoxifierea organismului.

Citeste si: Dieta mediteraneeana si tot ceea ce trebuie sa stii despre aceasta

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

 

Comments

comments

Previous:

Metode moderne de slabit

Next:

Dieta GLYX – dieta indicelui glicemic

You may also like

Post a new comment