Cum să îți menții greutatea chiar și în izolare

22 June of 2020

Pandemia de coronavirus ne-a dat tuturor planurile peste cap. Pe cei mai mulți dintre noi, ne-a făcut chiar să amânăm obținerea unei trup sculptat, având în vedere că sălile de fitness au fost închise timp de aproape trei luni. De asemenea, autoizolarea la domiciliu a promovat sedentarismul și mâncatul excesiv. 

Chiar dacă, momentan, ne aflăm în stare de alertă, iar sălile s-au deschis, numărul cazurilor de îmbolnăviri cu noul virus rămâne încă destul de alarmant. De aceea, îți recomandăm să eviți pe cât posibil aglomerația și să ai grijă de silueta ta acasă. Noi îți spunem cum să îți menții greutatea chiar și în izolare!

Alimentează-te sănătos

Probabil că nu ai început să mergi la birou, așa că îți desfășori sarcinile de serviciu de acasă. Prin urmare, poți profita de ocazie pentru a adopta o alimentație sănătoasă. Uită de produsele de patiserie servite în grabă pe drumul către job și de burgerii nesănătoși serviți la prânz alături de colegii de birou; mergi la cumpărături și adaugă în coș legume și fructe proaspete, lactate și ceaiuri și evită pe cât posibil alimentele procesate și rafinate. 

În ceea ce privește organizarea meselor, având în vedere că propria locuință ți-a devenit birou, cel puțin temporar, nu mai ai niciun motiv să nu-ți iei răgazul necesar pentru a mânca. Și chiar, dacă nu te pricepi la gătit, poți apela la serviciile companiilor de food delivery. De exemplu, poți comanda mâncare japoneză de la unul din restaurantele din București și te poți bucura de o masă sănătoasă. 

Micșorează porțiile 

Atunci când vrei să te păstrezi într-o formă fizică bună, ai grijă la controlul porțiilor. Fondul emoționat creat de contextul pandemiei te poate determina să eșuezi la acest capitol și să mănânci mai mult decât ai nevoie. Hrănirea excesivă duce nu doar la disconfort la nivelul sistemului digestiv, dar favorizează și acumularea kilogramelor în plus. Organizează-ți aportul de mâncare astfel încât să servești trei mese principale și, dacă resimți senzația de foame între acestea poți lua și două gusturi. Un cântar de bucătărie ți-ar putea fi de ajutor în stabilirea porțiilor corecte de mâncare. De asemenea, poți solicita consultanță de specialitate din partea unui nutriționist. 

Fă mișcare constant 

Poți face mișcare de acasă chiar dacă nu ai la dispoziție nici pe departe la fel de multe accesorii precum în sala de fitness. Totuși, este important să te antrenezi constant pentru a te simți și pentru a arăta mai bine. Recomandarea noastră este să faci sport de minim trei ori pe săptămână. Poți folosi un set de gantere sau, pur și simplu, sticle pline cu apă, benzi elastice sau o coardă pentru a crea antrenamente intense și eficiente. Ia în calcul și jogging-ul în parc în acele intervale orare în care nu este foarte aglomerat. 

Alimentația corectă și mișcarea sunt cele două secrete ale unei sănătăți de fier și ale unei siluete perfecte. Poți să îți menții greutatea chiar și dacă alegi să prelungești perioada de izolare la domiciliu urmând sfaturile noastre.

 

Susă: Digital Workforce

Sursă foto: Pexels

Comments

comments

frigarui din soia, soia

Previous:

Este soia bună sau nu pentru sănătate?

apa noaptea, vezica urinara, somn intrerupt, femeie, insomnie

Next:

Nu bea apa noaptea, inainte de culcare. Nu-ti strici doar somnul

You may also like

Post a new comment