Yoga: mai multă pace, mai multă fericire

24 February of 2012

Yuri Arcurs, 2012/Shutterstock.com

Agitație, grabă, lipsă de timp pentru a face ceva pentru tine? Atunci ești pregătită pentru câteva exerciții simple de yoga. Ele te vor ajuta să te relaxezi și să capeți noi puteri.

Patru exerciții fulger
1. Cel mai simplu exercițiu de yoga este căscatul! În felul acesta îți oxigenezi corpul, te încarci cu energie, îți sporești concentrarea și relaxezi mușchii gâtului și ai cefei.
2. Împotriva oboselii ajută următorul exercițiu: întinde brațele în față și inspiră adânc. Ridică apoi brațele și întinde-te spre spate timp de două respirații. Oxigenul proaspăt îți redă concentrarea. Repetă de 3 ori.
3. Un exercițiu ideal pentru relaxare: apleacă-te în față, cuprinde-ți genunchii cu bra­țele și lasă capul să atârne. Arcuiește spatele și respiră profund, ritmat, 2 minute.
4. Acum relaxează umerii: stai în picioare, cu brațele atârnând relaxat de-a lungul corpului. Trage umerii 5 secunde în spate, apoi 5 secunde în față. Repetă de 5-10 ori.

Mai multe exerciții Yoga găsesști în Ioana 5, acum pe piață.




Comments

comments

Previous:

10 trucuri pentru mâini frumoase

Next:

Fericirea incepe din minte

You may also like

Post a new comment