Secretul unei posturi perfecte

02 November of 2016

Fii suplă și dreaptă, fără mult efort! Dreaptă, relaxată și grațioasă: o postură bună arată splendid și atrage privirile prin atitudinea demnă și plăcută.

Este visul oricărei femei: în loc să se chinuie la sala de sport, să aibă o siluetă perfectă în 5 secunde. Pare imposibil, dar de fapt este cel mai simplu lucru din lume. Secretul e, în mare parte, să ai postura corectă, căci ea te face să arăți mai suplă și mai sigură pe tine.

Trucul oglinzii
Postura corectă nu este înnăscută, ea trebuie învățată. Primul pas: trebuie să fii conștientă de ea. Privește-te în oglindă sau într-un geam. Dacă umerii atârnă moi, spatele se curbează. Dacă ai și o mică burtică, ea va fi ieși în evidență din cauza posturii cocoșate.

Trucul relaxării
Nu încerca postura cu pieptul în față și burta suptă. Dacă dorești să ai o postură naturală, relaxează-te întâi și simte-ți corpul. Ai gâtul lung, spatele drept, bazinul cufundat și umerii relaxați? Excelent! Dacă stai dreaptă pari mai înaltă și mai suplă.

Testul de 5 puncte de ajută să exersezi această postură.

Trucul oxigenului
Dacă mușchii sunt încordați și meridianele torsionate, apar blocajele în organism. Consecința: celulele corpului nu mai primesc destul oxigen și nu ne simțim bine. Dar dacă stăm sau mergem drepte, energia vitală se pune din nou în circulație și celulele respiră!

Trucul cu capul sus
Este adevărat că postura corpului are efecte asupra stării noastre de bine, astfel că influențează sentimentele și dispoziția noastră. Un studiu american a demonstrat că o postură dreaptă pe scaun întărește stima de sine. Cine ridică capul și lasă umerii ușor spre spate își va îndrepta coloana, iar câmpul vizual se va deschide, ceea ce va face ca respirația să fie liberă. Toate acestea sunt semnale pe care creierul le asociază cu starea de bine și fericirea.

Trucul cu creionul
Specialiștii recomandă un truc pentru cei care trebuie să țină o prelegere sau o prezentare și vor să fie siguri pe ei: ține ceva în mână, un creion sau o foaie de hârtie. În felul acesta umerii se lasă automat spre spate și vei avea o postură mai dreaptă și mai bună.

Trucul buricului
Sigur că mușchii puternici de pe spate și de pe abdomen sunt cei care te ajută să stai dreaptă. Nu-i ai prea dezvoltați? Există un exercițiu simplu: stai în picioare și pune mâinile pe burtă, apoi trage burta câteva secunde cât mai tare posibil, ca și cum ai vrea să lipești buricul de coloana vertebrală. Fă exercițiu de câteva ori pe zi și vei vedea că o să ai un abdomen mai puternic și mai suplu.

Ce te ține dreaptă?

Dansul Tangou sau vals vienez, orice ai alege, trebuie să știi că ceea ce impresionează la dansatori este postura și tensiunea corpului. Unii antrenori le spun dansatorilor că trebuie să-și imagineze că sunt pe plajă, în costum de baie. Automat se vor mișca altfel, vor sta mai drepți și vor suge burta.

Yoga, pilates, Qi gong
Aceste metode de antrenament ajută corpul să stea drept, îmbunătățesc respirația și relaxează mușchii. Exercițiile sunt foarte bune pentru coloana vertebrală, corectând posturile greșite. În plus, aceste antrenamente contribuie în mod pozitiv la coordonarea mișcărilor și la echilibru.

Tocuri înalte
Nu mai este nicio noutate că tocurile înalte alungesc și subțiază optic picioarele, însă ele te ajută și să ai o postură dreaptă. Explicația e simplă: atunci când mergi pe tocuri o mulțime de mușchi se încordează, inclusiv mușchii spatelui. Acest lucru nu numai că te obligă să stai dreaptă, dar te ajută și să ai mai mult echilibru.

Citeste si:

  1. 7 sfaturi bune pentru a incepe sa faci sport la sala
  2. Cinematograful din sufragerie
  3. Cum sa raspunzi cand ti se spun banalitati despre fitness?
  4. Seal si Taxi, din nou, pe aceeasi scena la Sala Palatului

YARPP

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Piatra de alaun, deodorant 100% natural

Next:

Te epilezi… cu lama? Probabil și tu faci aceste greșeli

You may also like

Post a new comment