Relaxarea suprema

16 February of 2016

Rezervă-ți o zi doar pentru tine, în care să lași deoparte toate grijile și să te eliberezi de stres!

1. Măști calmante
Trecerea bruscă de la temperaturile scăzute de afară la cele ridicate din interior ne afectează tenul, deshidratându-l. Are nevoie de măști hidratante, care să-i ofere „hrana“ necesară.

2. Aquagym
Cel mai bun antrenor de fitness este apa. Iar pe timpul iernii este o adevărată plăcere să te bălăcești și totodată să-ți tonifiezi mușchii: gimnastica acvatică este extrem de eficientă.

3. Aer cald
Dacă vrei să te încălzești, o vizită la saună este ideală.
În plus, îți relaxează mușchii, îți întărește sistemul imunitar  și ajută la detoxifierea organismului.

4. Duș rece
După fiecare saună se face un duș cu apă mai rece pentru a se normaliza temperatura corpului. Apoi se poate reveni la saună, pentru alte 15 minute. Pielea are numai de câștigat de pe urma acestui ritual.

5. Protecție
Picioarele sunt mai tot timpul aspre iarna. Redă-le finețea cu ajutorul uleiurilor: aplică uleiul pe pielea umedă. Se absoarbe mai bine, iar pielea nu rămâne uleioasă după aplicare.

6. Masaj pentru mâini
Pe timpul iernii, mâinile au nevoie de un plus de îngrijire. Masează-le cu uleiuri binefăcătoare, precum cel de măsline, și apoi pune-ți o pereche de mănuși din bumbac. Astfel,
uleiul va intra mai bine în piele.

7. Ajutor pentru ten
Folosește o cremă de față mai grasă și insistă pe extremități: nas, urechi și bărbie. Iar dacă mergi la munte, alege neapărat una cu factor de protecție solară.

Citeste si:

 

 

 

Articol exclusiv online
Text: echipa Ioana
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Greseli care te imbatranesc

Next:

E mai usor sa previi ridurile decat sa le tratezi

You may also like

Post a new comment