Alimente minune care nu trebuie să-ți lipsească din casă. Au efecte miraculoase

22 August of 2016

Dacă ai grijă la ce pui pui zilnic în farfurie poți uita complet de farmacie și de suplimentele alimentare scumpe. Îți prezentăm trei alimente minune care îți vor întări sistemul imunitar, îți vor proteja organismul de orice afecțiune și pe care le poți introduce cu ușurință în dieta ta de zi cu zi.

Bune la gust și ușor de consumat în orice împrejurare, acestea se numără printre cele mai sănătoase ingrediente pe care le poate conține mâncarea ta. Mai mult, ele sunt sățioase și au și un preț foarte atrăgător. Tot acolo vei găsi și o secțiune întreagă de produse naturiste la reducere.

Semințele de chia, o sursă de antioxidanți și un ingredient potrivit pentru deserturi super sănătoase

Semințele de chia au un gust asemănător cu al nucilor, ceea ce le face perfecte pentru a fi folosite în prepararea deserturilor. Pot fi folosite în budinci, presărate în laptele cu cereale ale copiilor sau pot fi amestecate într-un iaurt cu câteva bucăți din fructele preferate. Rezultatul? Un adevărat deliciu sănătos recomandat la orice vârstă.

Ele sunt considerate un aliment minune datorită conținutului ridicat de antioxidanți. Din acest motiv, ele ajută organismul să contracareze cu succes efectul nociv pe care îl au poluarea, fumatul și alcoolul asupra organismului. Sunt de mare ajutor și pentru a face timpul să stea în loc, pentru că au un efect anti-îmbătrânire.

Tot nu ești convinsă? Află că o mână de semințe de chia înseamnă calciu, mgneziu, fier, potasiu, proteine și fibre, dar și acizi grași Omega 3, de mare ajutor pentru alinarea durerilor de articulații. Asta nu este tot, cu o porție de semințe de chia mai ai parte și de mangan, fosfor, zinc, vitaminele B1, B2 și B3.

Quinoa, plină de vitamine și utilă pentru a face salatele mai sățioase

O salată cu multe legume proaspete și o mână de quinoa reprezintă cel mai sănătos prânz pe care ai putea să-l iei, fiind în același timp și foarte sățios fără ca asta să se traducă și în calorii acumulate. O pseudocereală plină de vitamine, quinoa poate fi consumată în orice moment al zilei, de oricine, pentru că nu are nicio contraindicație.

Vegetarienii vor fi încântați să afle că ea are un nivel proteic mai ridicat decât unele tipuri de carne, așa încât poate reprezenta un înlocuitor de succes al acestora. În plus, spre deosebire de carne, quinoa nu contribuie la creșterea nivelului colesterolului rău. Și cei care suferă de alergii sau intoleranțe la gluten o pot consuma fără probleme.

Ea mai conține, de asemenea, și o mulțime de vitamine – A, mai multe vitamine din complexul B, C, D, E, K – dar și fier, calciu, magneziu, potasiu, seleniu și zinc.

Semințele de in întârzie îmbătrânirea oaselor și sunt perfecte pentru o gustare între mese

O gustare excelentă între mese este compusă dintr-un iaurt și o lingură de semințe de in. Să iei o astfel de gustare în fiecare zi este unul dintre cele mai mari favoruri pe care i le poți face organismului tău. Te vei convinge imediat ce citești mai multe despre aceste semințe de ce ar trebui să le introduci în dieta ta.

Printre numeroasele beneficii pe care ți le vor aduce semințele de in se numără scăderea nivelului colesterolului și, în speță, al riscului de boli cardiovasculare, dar și întărirea sistemului imunitar. Consumate des, ele combat migrenele și durerile menstruale și întârzie îmbătrânirea oaselor și a pielii. Pot fi folosite și în alimentație, dar și în cosmetică, în măști preparate acasă cu făină din semințe de in.

Unele studii au arătat că ele atenuează simptomele menopauzei și previn dezvoltarea osteoporozei. Ele sunt de mare ajutor și pentru persoanele cu probleme de digestie, deoarece ajută la eliminarea calculilor biliari și previne apariția lor.

Tu consumi de obicei vreunul dintre aceste trei alimente? Le-ai încercat până acum?

Citeste si:

sursa foto: pixabay.com

Comments

comments

Previous:

Ai grijă la înțepăturile de insecte!

Next:

Mici probleme cu ochii și soluțiile lor

You may also like

Post a new comment