Viata sanatoasa. In cat timp repari ceea ce ai stricat?

14 August of 2017

Vrei o viata sanatoasa pentru ca pana acum ai dus o viata nesanatoasa? Te intrebi in cat timp repari ceea ce ai stricat si cum poti sa revii la o viata sanatoasa, astfel incat s ate bucuri cu adevarat de viata? Iata detaliile!

Afla in cat timp repari ceea ce a stricat viata nesanatoasa. Rezultate, nu vin peste noapte, ceea ce nu trebuie sa te demobilizeze, ci din contra sa te ambitioneze.

Repararea tesuturilor deteriorate ale pielii au nevoie de o saptamana pana apar primele semne bune, dar conteaza foarte mult cat este de afectata pielea. Pentru a atenua actiunea radicalilor liberi, principala cauza a efectelor negative asupra pielii, consuma cat mai multe fructe bogate in antioxidanti si in vitaminele A, C si E, care stimuleaza capacitatea naturala a corpului de vindecare si previn aparitia infectiilor la suprafata pielii.

Reducerea tensiunii arteriale ridicate se rezolva intr-o saptamana. Tensiunea arteriala ridicata reprezinta unul din factorii principali ce duc la aparitia bolilor de inima si a accidentului vascular cerebral. Reglezi valoarea acesteia marind cantitatea de fructe si legume consumate, in special pe aceea a celor bogate in potasiu si antioxidanti – banane, migdale, nuci. Invata tehnici de relaxare, care aplicate corect functioneaza extrem de eficient.

Reducerea stresului. Primele semne pozitive apar intr-o ora. Stresul, anxietatea si depresia iti pot afecta sanatatea ta sub multe aspecte. Tulbura activitatea cardiaca, pielea nu mai are stralucire, apar probleme metabolice ireversibile. Un mod prin care poti atenua efectele stresului este acela de a consuma mai multa vitamina B. Alimentele indicate ar fi peste, nuci, banane, legume. Important este si exercitiul fizic practicat constant, ca o masura foarte eficienta pentru a tine sub control stresul, scrie sheknows.com.

Stimularea memoriei. Semnele bune apar in circa o luna de zile. O alimentatie sanatoasa, care sa sustina celula nervoasa este o cale de prevenire a bolilor degenerative, inclusiv a maladiei Alzheimer, dar ajuta de asemenea la imbunatatirea functiilor cognitive si a memoriei, dar si capacitatea de rezolva probleme. Recomandate sunt verdeturile si fructe cu coaja inchisa la culoare, care dau creierului nutrientii necesari pentru regenerare.

 

Citeste si:

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Sfaturi practice ca sa faci fata temperaturilor extreme de vara

Next:

Un aliment ideal pentru fiecare stare

You may also like

Post a new comment