Scapa de burta in patru pasi

24 January of 2017

Poti scapa de burta urmand cu ambitie acesti patru pasi. Nu sunt foarte complicati, dar este foarte importanta perseverenta, ambitia si putina rigurozitate.

Cum nimic nu se intampla peste noapte si nimic nu se intampla fara sa depui putin efort, si pentru a scapa de burta in acesti patru pasi este necesar sa schimbi cateva aspecte din comportamentul tau alimentar.

1. Redu la minimim carbohidrati. Renunta la paine alba, la orez alb, la paste faionase din faina alba. Nenumarate studii arata ca dietele bazate pe un aport minim de carbohidrati dau rezultate mai bune decat cele bazate pe un aport redus de grasimi. Daca reduci carbohidratii, reduci de asemenea si cantitatea de apa din organism. Iar efectele acestei reduceri sunt imediat vizibile si vor fi primul pas in demersul prin care vei scapa de burta.

2. Creste aportul de proteine. Odata ce reduci cantitatea de carbohidrati din dieta, in primele zile, vei simti senzatia de foame intr-un mod mai accentuat. Dar proteinele vin in ajutorul tau. O dieta bogata in proteine te ajuta sa dai jos burta si sa arzi grasimile din depozitele adipoase. Proteinele ajuta la cresterea vitezei metabolismului, ceea ce duce la arderea cat mai rapida a caloriilor. Proteinele au calitatea de a reduce senzatia de foame si accelereaza procesele metabolice de dezintegrare a grasimilor. Poti creste aportul de proteine prin consumul de alimente bogate in acest nutrient, precum oua, carne, peste, legume sau cereale integrale.

3. Miscare si sport. Beneficiile sportului asupra sanatatii sunt bine cunoscute. Prin sport, nu numai ca arzi caloriile mai repede, dar de asemenea te simti mai bine datorita eliminarii in organism a endorfinelor. Greseala pe care o fac multe persoane este sa se apuce imediat de abdomene. Dar acesta nu este modul ideal de a scapa de burta, deoarece in mod natural slabim proportional, de pe intreg corpul. Paradoxal, corpul nostru se ingrasa pe anumite portiuni, dar slabeste de pe intreaga sa suprafata. De aceea, este inutil sa faci abdomene daca vrei sa slabesti. Ideal este sa-ncepi sa faci fitness si aerobic. Incepe prin a alerga sau a face miscare frecvent, astfel vei solicita unele dintre cele mai mari grupe de muschi din corp. Ceea ce va duce la o ardere cat mai rapida a grasimilor de pe intreg corpul.

4. Evita sau elimina zaharul. Zaharul este compus din glucoza si fructoza. Iar fructoza poate fi procesata de corp intr-o cantitate limitata, restul va fi depusa sub forma de grasime. Bauturile bogate in zahar sunt si mai daunatoare, deoarece creierul nostru tinde sa ignore aceasta substanta, ceea ce face ca zaharul din sucuri sa ajunga mai repede grasime pe burta. In schimb, zaharul natural din fructe este benefic. Astfel, poti consuma nenumarate fructe. In plus, multe fructe contin fibre, ceea ce ajuta la reducerea efectelor fructozei din fructe.

Poti incepe cu oricare din cele patru pasi descrisi mai sus. Important este sa progresezi si sa le incorporezi pe toate in viata ta. O astfel de strategie poate fi respectata o luna sau mai mult, pana se ajunge la rezultatele dorite, iar aceste reguli trebuie mkentinute mereu in ritmul vietii tale, chiar daca uneori sunt permise abateri.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Comments

comments

Previous:

Fructele şi legumele te ajută să te laşi de fumat

Next:

Sporturile de iarnă, sănătate curată! Iată ce beneficii pot aduce!

You may also like

Post a new comment