Alimente anti-aging

15 July of 2016

Alimente anti-aging  pentru tinerețe! Legume, fructe, nuci, pește și ciocolată: un meniu delicios, care nu dă (aproape) nicio șansă ridurilor!

Dacă arăți mai tânără vei și trăi mai mult – acestea sunt rezultatele unor studii pe termen lung, întreprinse în Danemarca și Scoția. Cercetarea a arătat că persoanele cu aspect mai tineresc ating vârste mai înaintate.

În plus, capacitățile lor fizice și psihice sunt la cote mai înalte. Și ce ne menține tineri? Alimentația sănătoasă, desigur.

Nutriție atrăgătoare
Femeile care consumă o cantitate mare de legume și fructe bogate în caroten, cum sunt morcovii, roșiile sau caisele,  capătă în timp, la un consum constant, un ten cu tentă aurie, pe care bărbații în general îl găsesc super-atrăgător (după cum arată un studiu efectuat la Universitatea Nottingham).
În plus, carotenoidele protejează vara pielea de arsurile solare, de pete și de riduri. Atenție, și legumele cu frunze verzi, precum este spanacul, conțin numeroși pigmenți vegetali roșii și galbeni.

Mâncarea ne face sexy, deci! Fructe de pădure și ciocolată neagră
Consumând multe fructe și legume, absorbim o cantitate mare de antioxidanți, care luptă împotriva atacului exercitat de radicalii liberi.
Foarte valoroase sunt rodiile, afinele, zmeura, măceșele și coacăzele. Valori mari înregistrează și alte bunătăți: ciocolata neagră, oregano, curcuma, busuiocul, salvia și ghimbirul.

Nutriție mediteraneeană
Măslinele, uleiurile vegetale, peștele, nucile, fasolea și mazărea, fructele, legumele și salata – toate aceste baze ale meniului mediteraneean ne fac pielea fină și catifelată, conform unui studiu efectuat la Universitatea Monash, Australia. Asupra procesului de îmbătrânire acționează în sens de frână acizii grași simplu și multiplu nesaturați din uleiuri vegetale, nuci, pește, fructe și legume.

Alimente care ne îmbătrânesc
Grăsimi saturate: ridică rata colesterolului rău și a colesterolului total, precum și concentrația de grăsimi din sânge.
Prăjeli: nu ne fac bine la inimă – dacă totuși le consumăm, este bine să folosim ulei de măsline sau de floarea-soarelui.
Băuturi răcoritoare acidulate: ridică glicemia și fragilizează oasele, din cauza conținutului de acid fosforic.
Dulciuri grase: prea mult dulce strică, ni se spune de mici și totuși nu ne putem abține uneori…

Comments

comments

Previous:

Se poate si fara zahar?

Next:

7 cai de detoxifiere. Cateva solutii inedite

You may also like

Post a new comment