7 modalități ca să-ți crești fericirea

23 April of 2020

Fericirea este un sentiment greu de definit și are semnificații diferite pentru fiecare dintre noi. De exemplu, unii ar putea gândi bunurile materiale ca o măsură a fericirii. Alții ar susține că este vorba de experiențele care creează o fericire de durată.

Deși fericirea este cu siguranță un sentiment minunat, este important să observăm cum percepția noastră influențează sensul din spatele ei. Iată câteva metode universale care și-au dovedit puterea de a face pe oricune mai fericit și care au capacitatea de a a duce echilibru în viața ta de zi cu zi.

Fă sport regulat ca să fii fericit
Nu trebuie să fii obsedată de asta și să te muți la sală. Există foarte multe moduri distractive de a face exerciții. Înscrie-te, de exmplu, la o clasă de dans sportiv sau de societate (sau de care vrei tu). Exercițiile fizice cresc fluxul de sânge către creier, precum și nivelul de serotonină care poate ajuta la combaterea depresiei și la creșterea fericirii generale.

Petrece timp de calitate cu ai tăi
Este important să petrecem timp cu cei pe care îi iubim, cât de des putem. Chiar dacă programul tău este plin de întâlniri la muncă și alte obligații, rezervă-ți momente familie și prieteni. La urma urmei, lucrurile mărunte contează cel mai mult.

Lasă televizorul și calculatorul
Dependența de televizor sau gadgeturi legate la internet este o problemă în creștere, deoarece tehnologia continuă să avanseze. Avem lumea la îndemână. Când creăm un obicei pe termen lung de a petrece timp inutil în fața ecranului, creăm modele care provoacă mai mult rău decât bine.

Mănâncă sănătos
„Ești ceea ce mănânci“ sună un dicton modern, extrem de adevărat. Studiile arată că un intestin sănătos duce la menținerea unuei minți sănătoase (alt dicton, latin de data aceasta). Atunci când mananci cereale integrale, legume sau fructe, deschizi un canal clar de comunicare spre sistemul nervos dinspre sistemul digestiv. La urma urmei, mâncarea este informație, iar ceea ce mănânci îț spune în cele din urmă corpului tău cum să se simtă.

Dormi bine
Odihna corespunzătoare ar trebui să fie o prioritate. Cu toate acestea, într-o societate extrem de alertă, acest lucru nu este întotdeauna posibil. Somnul este una dintre cele mai bune perioade în care organismul tău se reface.

Stai în natură ca sa-ți crești fericirea
Liniștea din natură ne face să ne simțim bine și ne revigorează. Oamenii de știință găsesc din ce în ce mai multe dovezi că a merge la o plimbare în natură reduce anxietatea și stresul în timp ce ne crește creativitatea și te face să te simti fericit. Dacă crei efecte maxime, scoate-ți pantofii și simte energia solului în picioarele goale, asta te va energiza imediat.

Meditează
Meditația e o cale prin care îți crești fericirea și ca dovadă aceasta formă de relaxare crește în popularitate și este indicată de mulți psihoterapeuți deoarece oamenii învață cu ajutorul ei cum să implementeze tehnici în viața lor de zi cu zi. Cercetările arată că meditația crește materia cenușie din creier, care este legată de fericire.

Citeste si: Trucuri simple care aduc fericirea la tine in casa

Articol exclusiv online, text: Ada Oprea, sursa foto: pixabay.com

Comments

comments

Superalimente antiimbatranire

Previous:

Superalimente care încetinesc îmbătrânirea

descoperire vikingi

Next:

Descoperire: gheața topită a scos la iveală sute de artefacte vikinge antice

You may also like

Post a new comment