100 de trucuri mici pentru 100 de calorii in minus

12 December of 2016

Americanii – cunoscuti si recunoscuti pentru problemele pe care le au cu kilogramele in plus, au pus la punct un plan cu 100 de moduri de a reduce 100 de calorii, zilnic. Aparent nu este mare lucru, dar daca faci asta in fiecare zi, rezultatele sunt pozitive si poti slabi usor, sanatos si fara nici un fel de complicatii.

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa dovedesti putina grija fata de ceea ce-ti pui in farfurie si o selectie ceva mai atenta a alimentelor. Regula de baza este sa respecti, in fiecare zi, cel putin 10 dintre aceste reguli si sa faci cel putin 2.000 de pasi.

Iata 50 de trucuri mici ca sa scapi de calorii, in fiecare zi

1. Bea un pahar de apa inainte de fiecare masa – te va ajuta sa manaci mai putin!
2. Bea apa rece! Vei consuma calorii ca sa o incalzesti
3. Inlocuieste topping-urile cu zahar (siropul de cicolata, de capsuni, de exemplu), cu fructe proaspete simple.
4. Consuma salsa in loc de guacamole – are cu 50% mai putine calorii, in aceeasi cantitate.
5. Injumatateste cantiatea de maioneza, smantana si oricare alte grasimi folosite la salata. sau pur si simplu renunta la ele!
6. Inlocuieste maioneza cu mustarul – are cu 80% mai putine calorii, in aceeasi cantitate.
7. Foloseste gemuri si dulceturi preparate in casa in locul celor pregatite industrial – au mai putin zahar si nu contin aditivi.
8. Foloseste zahar brun in locul celui rafinat – vei consuma mai putin, dar numarul de calorii este identic.
9. Foloseste zahar tos nu zahar pudra – intre un tip si altul de zahar, intr-o lingurita, diferenta este de 20% calorii in minus pentru cel tos.
10. Injumatateste cantitatea de zahar din ceai si cafea.
11. Nu pudra cu zahar prajturile de casa.
12. Foloseste hartie de copt, ca sa nu mai ungi tava cu grasime.

Pentru toate aceste trei din urma sfaturi reduci numarul de calorii, per portie cu 10-30%

13. Foloseste un spray pentru a pulveriza grasime pe tava de prajit sau in mancare. Vei utiliza mult mai putina grasime.
14. Nu gusta din mancare, din sosuri, sau din alte preparate, cand gatesti. Este evident, de ce!
15. Alege orez brun in locul celui alb – are cu 25% mai putine calorii (si mult mai multe fibre).
16. Foloseste mazare in loc de boabe de porumb – are cu 30% mai putine calorii in aceeasi cantitate.
17. Foloseste morcovi in loc de boabe de porumb (vezi punctul 16).
18. Alege legume conservate prin congelare in locul celor conservate in apa cu sare (scapi de aditivi, sare si conservanti).
19. Alege conservele de peste in suc propriu, nu pe cele in ulei (evident mai putine calorii).
20. Nu consuma niciodata conserve de carne (nu-ti aduc nici un beneficiu, sunt pline d egrasimi si aditivi).
21. Mananca capsuni (sau orice alt fruct) cu inghetata, nu inghetata cu capsuni.
22. Foloseste iaurt in loc de frisca.
23. Alege frisca vegetala – are mai putine calorii.
24. Alege cartofii natur cu plante aromate si putin ulei in loc de piure de cartofi – cu 40% mai putine calorii in aceeasi cantitate.
25. Nu manca paine la restaurant.
26. Gateste folosind un wok – legumele se fac mai repede si nu absorb grasime.
27. Gateste mancare la aburi – nu vei mai adauga grasime.
28. Inlocuieste carnea cu fructe de mare oricand este posibil – evident, muuult mai putine calorii si grasimi.
29. Alege variantele fara carne ale mancarurilor – au mai putine grasimi.
30. Mananca fasole boabe si ciuperci in loc de carne de vaca – aduc proteina, dar scapi de grasimi.
31. Foloseste ulei de palmier, de nuca de cocos in locul celor clasice – mai putine calorii.
32. Foloseste ulei de nuca. Intensifica arderile cu 11%.
33. Bea o cana de ceai alb sau verde in fiecare zi – accelereaza metabolismul.
34. Bea o cana de lapte pe zi – calciul din lactatele blocheaza absorbtia grasimilor.
35. Pune lapte in cafea si ceai si redu cantitatea de zahar.
36. Nu cumpara decat lapte degresat sau semidegresat.
37. Bea apa cu lamaie si menta, nu bere fara alcool. Aceasta din urma ingrasa si nici macar nu are alcool!
38. Nu cumpara aluaturi de patiserie, gata preparate – sunt PLINE de aditivi care-ti dau peste cap metabolismul.
39. Foloseste scortisoara! Arde grasimi si accelereaza metabolismul.
40. Pregateste dulciuri in casa – reglezi cantitatea de zahar dupa gust!
41. In locul biscuitilor foloseste cereale integrale – au fibre care ajuta la eliminarea grasimilor.
42. Inlocuieste pastele de grau cu cele de orez – mai putina calorii.
43. Evita fructele anormal de mari. Un mar “frumos” poate avea un numar dublu de calorii.
44. Prepara in casa mancare. Este infinit mai sanatoasa.
45. Nu manca in picioare.
46. Nu manca decat dupa ce ti-ai pus o “portie” in farfurie. Nu manca niciodata direct din oala.
47. Evita alcoolul.
48. Mananca incet!
49. Dormi suficient!
50. Razi! Este un “efort” care arde calorii.

Partea a doua a listei minune cu sfaturi geniale, care te vor ajuta sa scapi de 100 de calorii pe zi!

calorii in minus

51. Pune pe felia de paine mai multa miere si doar jumatate din cantitatea de unt- mai putine calorii.
52. Inlocuieste laptele integral cu lapte degresat.
53. Mananca doua oua fierte, in loc de doua oua prajite. Ai aceealasi aport de proteine pentru 30% calorii mai putine.
54. Mananca omleta din trei albusuri si un galbenus, in loc de o omleta din trei oua intregi.
55. Inlocuieste cereale cu zahar cu cereale integrale.

56. Inlocuieste o lingura cu gem cu o lingurita de miere- mai multe beneficii si mai putine calorii.
57. Foloseste doar albusul de ou si lapte degresat, in locul oului intreg si a laptelui integral, daca faci friganele.
58. In locul unui baton de ciocolata, mananca o banana si o portocala.
59. Mananca o mana de alune, nu un covrig – grasimile sanatoase din alune sunt mai utile dietei decat aluatul fainos din covrig, aportul caloric fiind identic.
60. Inlocuieste o portie de carne cu o portie de ciuperci.

61. Amesteca maioneza cu iaurt in proportie de 1:1.
62. Foloseste ulei vegetal, ca sa faci un sote de legume, nu unt.
63. Inlocuieste un pahar de vin cu unul de apa – scapi de vreo 300 de calorii, dintr-un foc!
64. Inlocuieste doua felii de sunca de porc cu doua felii de carne de curcan.
65. Inlocuieste carnea de porc cu o carne de pasare – mai putine grasimi.

66. Inlocuieste un sos de smantana cu unul din iaurt si mirodenii – circa 50% mai putine calorii.
67. Inlocuieste iaurtul integral cu cel degresat 30% mai putine calorii.
68. Inlocuieste iaurtul cu fructe cu cel simplu, fara alte adaosuri – cel putin 20% calorii mai putine.
69. Inlocuieste branza sarata cu cea de vaci sau mozzarella – are mai putine calorii si mai putine grasimi.
70. Pune in cafea lapte degresat si pudra de migdale, in loc de frisca.

71. In loc de floricele in caramel, alege floricelele simple.
72. Renunta la sucul acidulat cu zahar pentru un suc natural – dar nu mai mult de 250 mil pe zi!
73. In locul unei pulpe de pui cu legume, alege doua aripioare si o portie dubla de legume.
74. Ca sa prepari un sos foloseste amidon de porumb, in loc de faina – mai putine calorii si mult mai digest!
75. Consuma paine integrala, in loc de paine alba – mai multe fibre in cea integrala.

76. Inlocuieste ceva prajit in grasime cu ceva preparat la cuptor sau la aburi – mult mai putine calorii si mult mai sanatos.
77. Redu cu un sfert portia de carne si inlocuieste-o cu ciuperci – mai putine grasimi.
78. Foloseste smantana degresata – mai putine grasimi.
79. Inlocuieste inghetata cu iaurtul congelat – mai putine grasimi.
80. Inlocuieste crutoanele cu bucatele de cotoare de frunze de telina.

81. Mananca o lingurita de unt de arahide, nu o lingura daca esti dependenta de untul de arahide. O lingurita pe zi! Nu mai mai multe!
82. Dubleaza cantitatea de afine pe care o mananci, de fiecare data cand ai ocazia.
83. Inlocuieste cartofii prajiti cu cei preparati la cuptor.
84. Alege pizza cu branza si pe cea vegetariana, in locul celei cu sunca si carnati – mai putine grasimi.
85. Inlocuieste carnea cu peste – mult mai putine grasimi si mai putine calorii.

86. Inlocuieste ceea ce vrei sa mananci pe strada cu ceva de baut, dar fara zahar.
87. Nu manca pe strada nimic altceva decat o mana de alune, fistic sau migdale.
88. Inlocuieste ciocolata cu lapte cu cea neagra.
89. Imparte in doua orice dulce pe care il mananci.
90. Imparte cu un prieten orice produs de patiserie.

91. Inlocuieste un mar cu o bucata de ananas.
92. Inlocuieste o portocala cu un grepefruit.
93. Inlocuieste o banana cu o portie de fructe de padure.
94. Inlocuieste orice pahar de suc natural cu o cantitate dubla de apa.
95. Adauga piper si ardei iute in orice mancare – accelereaza metabolismul.

96. Mananca mancare iute accelereaza metabolismul.
97. Inlocuieste untul cu ulei.
98. Renunta la glazurile din zahar ale prajiturilor.
99. Scoate pielea de pe carnea de pui sau curcan.
100. Nu manca niciodata tot din farfurie. Lasa ceva si pentru catel!

Citeste si: Top 5 legume pentru dietă

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

 

Comments

comments

Previous:

Sarbatori fara kilograme in plus. O strategie eficienta!

Next:

Alimente ideale pentru dieta si stimularea metabolismului bazal

You may also like

Post a new comment